8 מתכוני קבב מנצחים

הכוכב האמיתי של המנגל בכל הגירסאות הכי טעימות. המתכונים הכי קלאסים, מתכונים של אסף גרניט וגם כאלו עם דגים ולצמחונים

משמעות השם קבב בטורקית הוא "בשר צלוי" , למרות שברחבי המזרח התיכון, המשמעות מתייחסת לקציצת בשר טחון הניצלת על הגחלים. מה סוד קסמו של הקבב? אולי השומן שנצלה ומעורר את כל מיצי הקיבה, אולי שבשר טחון תמיד נוח וכיף יותר לאכול מאשר נתח בשר שלם וכמו כל קציצה, תמיד רוצים לנשנש כמה על הדרך לפני הארוחה עצמה. אספנו לכם את מתכוני הקבב הכי טובים, לכם נותר רק רק להתחיל לקצוץ ולערבב.

הקבב של 206 בשרים

[brightcove_iframe video_id='yummies_mivzak_katava12_full' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_id6yr77z' duration='56']

מסעדת הגריל המיתולוגית מככבת כבר כמה עשורים בראש הרשימה של השיפודיות המוערכות והותיקות. כאן היא מציגה מתכון קלאסי לקבב. הטוויסט -  עלי בזיליקום שמצטרפים לפטרוזיליה לחגיגה של רעננות. למתכון לחצו.

הקבב המנצח של אסף גרניט

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-foodtruck-season-01-recipes-ep03-part01' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_urdfrnys' duration='76']

המנה המנצחת של גרניט מתוך אוטואוכל. גרניט לא העז להפסיד בפרק שהוקדש לירושלים עירו והכין קבב מהאגדות על פיתה אשתנור, עם סינייה וירקות צלויים. אתם יכולים לבחור - או להכין את המנה במלואה ולהיות כוכבי המנגל, או רק לקחת את המתכון לקבב עצמו...ועדיין להיות כוכבי המנגל. למתכון המלא לחצו. 

שיפוד קבב עם אריסה ולימון כבוש של יעל בגינסקי

שיפוד קבב על אריסה
צילום: משחקי השף

ישר מהעונה השנייה של משחקי השף מגיעה יעל בגינסקי עם מנה מדהימה לשיפוד קבב. אפשר להשאר מפונפנים לעצב את כל מנת הקבב כמו בתמונה, ואפשר רק להכין את הקבב עצמו, שתי האופציות נמצאות במתכון, לחצו.

מתכון לקבב פרסי של רותם ליברזון

קבב פרסי מתוך הספר בישול פרסי
צילום: דן פרץ

ליברזון הוציאה לאחרונה את ספרה 'בישול פרסי' ואנחנו מביאים לכם פה את המתכון המנצח שלה לקבב. נגלה לכם את הטריק - מי הבצל שנסחטו מהבצל שנטחן, משמשים להידוק הקבב ונותנים לו ארומה נהדרת. למתכון לחצו. 

קבבוני טלה קלים להכנה

קבבונים קלים להכנה

אין לכם כח להסתבך? אמרתם "כן, אני אביא קבבים למנגל, אל תדאגו" ועכשיו אתם שוברים את הראש? זה המתכון בשבילכם. קבבנו טלה קלים להכנה למתכון המלא לחצו.

קבב קישואים וטחינת יוגורט ירוקה

קישואים

לכל הצמחונים, ולכל מי שלא אוכל בשר. מתכון נהדר לקבב קישואים שאפשר גם להכין בבית מבעוד מועד ורק לתת לו מכת חום על המנגל הלוהט, רגע לפני שמניחים עליו את הבשר. למתכון לחצו. 

קבב כבש עם קרם כוסברה

[brightcove_iframe video_id='segevcook_s01_e58_003' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_39a7gcg7' duration='348']

שגב משה עם מתכון נהדר לקבב כבש שהולך נהדר עם קרם כוסברה. למתכון המלא לחצו. 

קבב דגים מפורק של אסף גרניט

[brightcove_iframe video_id='chef_games_s02_biladi_asaf_02' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hgrbrg4y' duration='148']

אסף עם גירסה למנה המפורסמת של מסעדת מחניודה. הפעם אתם יכולים לבוא עם סיר לפארק, לחמם אותו קצת על הגריל (אם הוא התקרר) ולהעמיס בזריזות בהמון פיתות עם קצת ירקות, תבשיל קבב מופלא. למתכון המלא לחצו.