עשרות מפגינים מול המלון של גלנט בניו יורק: "להציל מביבי"

המוחים התאספו מחוץ למלון שבו שוהה שר הביטחון שהגיע לביקור מדיני בארצות הברית, והפגינו במחאה נגד המהפכה המשפטית. "גורל המדינה בידיך, ישראלים ויהודים מסביב לעולם קוראים לך לשמור על ביטחון ישראל"

זמן צפייה: 00:26

עשרות מפגינים הגיעו הבוקר (שני) להפגין מחוץ לבית המלון של שר הביטחון יואב גלנט בניו יורק, וקראו לו: "להציל את ישראל מביבי ולפרק את ממשלת הכהניסטים". בנוסף, הם ליוו את שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, בעת שנכנס לפגישה עם גלנט וקראו: "גלנט, ארדן, ישראל היא לא איראן".

שני גרנות לובטון, ממארגנות מחאת "אנאקספטבול", אמרה: ״גלנט שר ביטחון היום בזכותנו, בזכות מאות אלפי הישראלים שיצאו לרחובות כשהוא פוטר רק בגלל שמילא את תפקידו להגן על ישראל. אנחנו פה כדי להזכיר לו את שבועתו. גלנט, גורל המדינה בידיך, ישראלים ויהודים מסביב לעולם קוראים לך לשמור על ביטחון ישראל".

המוחים מול גלנט ארצות הברית
המוחים מול גלנט | צילום: דני טננבאום UnXeptable

כפי שפורסם בחדשות 13 ביום שבת, המפגינים נגד המהפכה המשפטית בארה״ב נערכים ופנו בימים האחרונים למשטרת ניו יורק כדי לקבל אישורים להפגנה גדולה בזמן נאום נתניהו בעצרת האו״ם שמתוכנן לתחילת חודש ספטמבר.

המוחים מול גלנט ארצות הברית
המוחים מול גלנט | צילום: דני טננבאום UnXeptable

השר גלנט המריא לארה"ב בשבוע שעבר וצפוי לקיים מספר פגישות - אך לא עם אף בכיר בממשלו של נשיא המדינה, ג'ו ביידן, זאת בשל החלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלא לאפשר פגישות מקצועיות של שרים בוושינגטון, כל עוד הוא עצמו לא מוזמן. מטרת ביקורו המרכזית היא השתתפות באירוע הגאלה וההתרמה למען רווחת חיילי צה"ל בסדיר ובמילואים של תוכנית IMPACT בארגון FIDF. השר עתיד להיפגש היום גם עם מזכ״ל האו"ם, אנטוניו גוטרז׳.