הערכות במשטרה: הפרות סדר מול ביתם של נתניהו ולוין

המשטרה נערכת באופן חסר תקדים להפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שתיערך מחר בכיכר הבימה בתל אביב, וההתראות שהגיעו אליה כוללות מידע בנוגע לכרזות מסיתות נגד רה"מ ונגד שר המשפטים - וכן חשש מזליגת המחאה לבתיהם

זמן צפייה: 00:31

המשטרה נערכת באופן חסר תקדים להפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט, שתיערך מחר בכיכר הבימה בתל אביב, והערב (שישי) פורסם ב"שישי עם אילה חסון" כי ההודעה החריגה שהמשטרה הוציאה השבוע אודות חשש מהפרות סדר נבעה ממידע מודיעיני על כוונה להפגין ולהפר את הסדר ליד ביתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר המשפטים יריב לוין.

ההתראות שהגיעו למשטרה כוללות גם מידע בנוגע לכרזות שבהן הסתה נגד נתניהו ולוין, ובמשטרה עדכנו את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהתראות. ברור למשטרה שיש קומץ שמעוניין לחסום את הצמתים במהלך ההפגנה, אך המכת"זיות והפרשים יישארו במחוז, כמו בהפגנות קודמות, והם לא יהיו ברחובות אלא אם כן יתעורר בהם צורך.

בנימין נתניהו ויריב לוין
בנימין נתניהו ויריב לוין | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במשטרה מתכוונים להחיל את האירוע, אך מבינים שזה עומד להיות אירוע חריג, ולכן למרות שבדרך כלל מי שמפקד על הפגנות מסוג זה הוא מפקד תחנה או מפקד מרחב - הפעם מי שינהל את האירוע הוא מפקד מחוז תל אביב, ניצב עמי אשד, כשלצידו מאות שוטרים.