אליקו נפרד מבת הזוג ההריונית וחוזר לאשתו

שדרן הרדיו הפופלארי, אליקו חזר לזרועותיה של אשתו ואם ילדיו אחרי שנודע שהוא מצפה לילד מבת זוגתו

זמן צפייה: 04:37

למרות שקיוונו שעונת הפרידות תחלוף עם הגשם, מסתבר שהיא עוד לא מאחורינו. אבל הפעם לצד הפרידה יש גם איחוד מרגש, אז אולי זה קצת פחות נורא. תלוי למי.

חודשיים לאחר שחשפנו ברשת סלבס לראשונה כי שדרן הרדיו אליקו כהן ובת הזוג בחודשים האחרונים טלי דזיאלובסקי מצפים לילד ראשון, לרשת סלבס נודע היום כי השניים החליטו להיפרד. וזה לא הדבר היחיד שהפתיע אותנו. הפרידה בין השניים קרתה במקביל לאיחוד של אליקו ואשתו מיטל שהחליטו לחזור זה לזרועות זו. לפי מקורבים לשניים, בני הזוג לשעבר שהיו בחודשים האחרונים בהליכי גירושים אינטנסיביים, הגיעו לשלום בית וקיבלו החלטה להציל את המשפחה ולשקם את נישואיהם.

 

אליקו ובת הזוג לשעבר
אליקו ובת הזוג לשעבר

נזכיר כי בחודש ינואר השנה החליטו בני הזוג על פרידה וגירושים לאחר 13 שנות נישואים ושני ילדים משותפים, אוריאן בן ה-12 ואלין בת ה-7. הליך הגירושים עדיין לא הסתיים אך שדרן הרדיו המצליח החל לפתח מערכת יחסים חדשה עם דזיאלובסקי שעבדה בצמוד אליו כמפיקה בתוכנית הרדיו ברדיו לב המדינה. את הופעתם הפומבית הראשונה אליקו וטלי ערכו בחתונתה של אשת הטלוויזיה אמירה בוזגלו, שם הציג אותה אליקו לחבריו.

הפרידה האחרונה בין אליקו ואשתו, לא הייתה הפעם הראשונה שהשניים חווים בעיות בזוגיות. ב-2010 השניים התכוונו להתגרש אך לבסוף החליטו לעבוד על הבעיות ביניהם ולשקם את היחסים. נקווה שהפעם מערכת היחסים הזאת תחזיק מעמד ללא טלטלות מיותרות. נחיה ונראה

 

עוד ברשת סלבס

כל הפרטים על חתונתם של אדוה דדון וגלעד שלמור

כל הפרטים על חתונתם של מאיה ורטהיימר ואסף זמיר

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן