הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

אחרי השוד של קים קרדשיאן גם שופטת "מאסטר שף" בוטחה במאות אלפי שקלים חדשים

| השוד של קים קרדשיאן בפריז לא השאיר אף אחד אדיש, בטח שלא את בעלי חברות התכשיטים שהחליטו לנקוט משנה זהירות, גם בישראל. אל גמר התוכנית "מאסטר שף" הגיעה השופטת ובעלי "שוק צפון" המצליח, מיכל אנסקי כשהיא עונדת תכשיטים מנצנצים. למשחקי הכסף נודע, כי אנסקי ענדה על אוזניה שני עגילים, כל אחד מהם משובץ ביהלומים במשקל 5 וחצי קרט.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-058' autoplay='1' credit='' kid='1_y68vrc2i' duration='13']

כל עגיל עשוי מזהב לבן בטוהר של 18 קרט ומשובץ יהלומים כולו. צמד העגילים מבית מעצב התכשיטים עודד קאשי, מוערכים בכ-64 אלף דולרים שהם כ-250 אלף שקלים וטבעת יהלומים בשווי של 50 אלף שקלים. בשל כך אנסקי בוטחה על ידי חברת הביטוח של קאשי ב-400 אלף שקלים.

ההוצאות השתלמו לקאשי מאחר והעסק הוצף בעשרות פניות בנוגע לעגילים. גם אנסקי עצמה קיבלה פניות מגברים שרוצים להפתיע את בנות זוגם בעגילים.אם תהיתם לגבי שמלת הערב שלבשה אנסקי, אז מדובר בעיצוב של שני צימרמן, שזוכה מאז שידור הפרק לאינספור פניות.

אנסקי בגמר התוכנית
אנסקי בגמר התוכנית

עוד במשחקי הכסף

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

| מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי Cal, דורון ספיר, נרתם למען איסוף תרומות במסגרת יום ההצדעה הלאומי של זק"א בשיתוף אתר רשת כשתרם את מוקדי החברה לטובת היום הזה. מי שהגיע לקחת חלק ביום הזה הייתה מלכת היופי במיל', שביט ויזל , השחקן אדריאנו חאובל והדוגמנית ג'ני צ'ראווני ועוד שחקנים שזכו לכרטיס אשראי עם תמונתם. מי שפיקחה על הכל מלמעלה היא דוברת החברה, שגית אופיר.

דורון ספיר עם אדריאנו חאובל וג'ני צ'ראווני
דורון ספיר עם אדריאנו חאובל וג'ני צ'ראווני
ספיר עם שביט ויזל. צילום: ישראל הדרי
ספיר עם שביט ויזל. צילום: ישראל הדרי

| הקונסוליה הכללית ערכה טקס הצדעה לרגל יום ההוקרה לפצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה בשיתוף ארגון "זהות" אשר בראשו עומדים רחלי ליפשיץ ועמי כהן. אל האירוע הגיעה משלחת של שבעה פצועי צה"ל שנמצאת בארה"ב במסע הסברה בקהילות היהודיות.  מי שהיה בולט במיוחד הוא כוכב "תאג"ד", דין מרושניקוב (פולצ'ק בשבילכם) שסיפר על הפציעה האישית שלו ואיך בזכותה הפך לשחקן. הגיעו לעשות כבוד לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, דני דיין, ח"כ שולי מועלם, הקונסול לדיפלומטיה ציבורית, גלית פלג ועוד.

דני דיין ואורחיו
דני דיין ואורחיו

| אירוע נוסף שנערך בניו יורק היה אירוע הגאלה השנתי של אגודת ידידי האוניברסיטה הפתוחה בארה"ב בנוכחות נשיאת אגודת הידידים בניו יורק, אינגה רנהארט, מנכ"ל האגודה, ג'ייסון קושניר, קונסול ישראל בניו יורק, דני דיין, נשיא האוניברסיטה הפתוחה, פרופסור קובי מצר. במהלך האירוע דיברה מירי רוזן, סטודנטית חרדית הפועלת לקידום והעצמה נשית בתחום הפוליטי והכלכלי. מצר נשיא הפתוחה אמר: "אני מודה לאגודת ידידי האוניברסיטה על התמיכה הרבה בכלל ועל התמיכה בתכניות לשילוב חרדים בפרט ומאחל דרך צלחה לכולם".

קובי מצר ודני דיין
קובי מצר ודני דיין

מזל טוב

| תגידו מזל טוב לסוכנת השחקנים בסוכנותו של שי גאני, אירית מילר שחגגה 37 השבוע. מי שעוד חגג הוא המשנה למנכ"ל ADD סוכנות התוכן והייצוג, יוני דותן שחגג השבוע יום הולדת 36.

יוני דותן
יוני דותן
אירית מילר
אירית מילר

| המפיק ההוליוודי ארנון מילצ'ן, הגיע לישראל ומיד פקד את השקת ספר הילדים החדש "הספר הבלתי נראה", הסיבה: בתו אלינור מילצ'ן. בתו של מילצ'ן השיקה את הספר המדובר ביחד עם המוזיקאית קרן אן בספרית הילדים בבית אריאלה בתל אביב. מי שעוד הגיע לכבד היו המפיק דין שטרן, הרקדן אוהד נהרין, השחקניות עדי עזרוני, לירז צ'רכי ונוספים.

מילצ'ן וקרן אן. צילום: איציק בירן
מילצ'ן וקרן אן. צילום: איציק בירן

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן