הישראלי שהפיק את חתונת השנה בהודו ב-40 מיליון דולר

המוח היהודי והראש הישראלי ידועים בפיתוחים שלהם, אחרי העולם הסטארט אפ וההיי טק, הישראלים כובשים את תחום הפקות החתונה מעבר לים

| המוח היהודי והראש הישראלי ידועים בפיתוחים שלהם, אחרי העולם הסטארט אפים וההייטק, הישראלים כובשים את תחום הפקות החתונה מעבר לים. בתחילת החודש נערכה חתונת הענק של יאשווארדן לוהיה עם סאנג'לי קוטאוולה, שעל ניצוחה הופקדו ישראלים.

החתונה המדוברת נערכה בתחילת החודש בעיירה אודייפור שבהודו והתפרסה על שלושה ימים. את האירוע הפיקה חברת "סקיי פרודקשן" הישראלית שהטיסה צוות של קרוב ל-300 איש, וביניהם רקדנים ובמאים ישראלים שהיו אחראים על החלק האומנותי. על העיצוב היו אחראים "האוס אוף ארט" הישראלים מבית המעצב רפאל ובתו של שלום חנוך, מאיה חנוך שלקחו חלק בחתונתה המתוקשרת של בר רפאלי. על התאורה הופקד התאורן ערן קליין ואילו על הקייטרינג הופקד השף פול אסנהיים, שהיה אחראי על הקייטרינג בחתונתה של נינט טייב עם יוסי מזרחי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-049' autoplay='1' credit='' kid='1_ag7onqpp' duration='84']

בערב הראשון הוקמה במה עשויה קרח עליה הופיעו עשרות רקדנים וכוכבים בוליוודים. על הבמה הופיעה הזמרת הבריטית המצליחה אלי גולדינג ואחד הדי ג'יים המצליחים באוסטרליה הוטס במיוחד לתקלט.

בבר הוגש אלכוהול יוקרתי שהוטס במיוחד לאירוע וכך גם פרחים ייחודים מרחבי העולם. כל אורחי החתונה שוכנו במלון  "City palace Hotel" שנסגר במיוחד לאורחי החתונה.

רוקדים על במה מקרח
רוקדים על במה מקרח
החגיגה הגדולה
החגיגה הגדולה
הדוד, לוקא לוהיה
הדוד, לוקא לוהיה

החתן יאשווארדן, הוא בנו של אלוקא לוהיה, מנכ"ל תאגיד "אינדוראמה" כימיקליים חקלאיים והונו מוערך על פי מגזין פורבס בכ-1.2 מיליארד דולר. דודו של החתן, פראקש לוהיה הוא מייסד התאגיד והונו על פי פורבס מוערך בכ-3 מיליארד דולרים.

עלות החתונה המדוברת כאמור מוערכת בשוק בכ-40 מיליון דולר וכל עובדי ההפקה הוחתמו על חוזי סודיות דרקוניים שהפרתם עלולה לגרום למי שיפר אותם לנזק של מיליוני שקלים.

האב, פרקאש לוהיה
האב, פרקאש לוהיה

| ערב קולינרי חגיגי נרשם ביום חמישי האחרון במתחם האושימרקט שבכפר סבא בניצוחו של השף ישראל אהרוני, המשמש כיועץ קולינרי של המקום. אל אותו ערב חגיגי הגיעו בכירי חברת "אושירה", מנכ"ל החברה, אביב כהן, סמנכ"ל הכספים של החברה, דותן גולן, השף אבי לוי, השף ניר כרמלי ומנכ"ל "פרופוד", אורי זיקרי שזכו לטעום לפני כולם מהמנות במקום. עכשיו נותר לכולם לחכות ולראות האם המתחם יתן פייט לשרונה מרקט התל אביבי.

חוגגים באושי מרקט
חוגגים באושי מרקט

| כמו בכל שנה, גם השנה נערך כנס ייחודי אותו יזמה המיליארדרית שרי אריסון אליו הגיעו למעלה מ-250 נציגים מהרשויות המקומיות. במהלך הכנס שיתפו נציגי הרשויות בסיפורים המרגשים שהתרחשו בעירם. אריסון עצמה לקחה חלק בכנס וגם יו"ר עמותת "רוח טובה", רפי אלול ויו"ר הקרן המשפחתית על שם תד אריסון, ג'ייסון אריסון ומנהלת עמותת "רוח טובה", שרון טל.

האריסונים
האריסונים

| לאונג' הקינוחים של מסעדת טאיזו היוקרתית מבית השף המוביל יובל בן נריה הושק אמש (ראשון) בקומה ה-15 בשיתוף פעולה עם החטיבה העסקית של נספרסו בראשות מנכ"ל החברה משה מרי ומנהל החטיבה תומר הורביץ. בין השפים המובילים שהגיעו לטעום מהקינוחים היו השף עומר מילר, בעלי הבית התאילנדי, יריב מלילי, בעלי מסעדת סיטארה, הראל בלו, בעלי מסעדת מנטה ריי, עפרה ואבי גנור וגם בכירי משק כמו יו"ר קבוצת אסתי לאודר, אורן רווח, אקי אבני ואשתו ניקול מילר, סנדי בר ובכירים נוספים.

מנכ''ל נספרסו ויובל בן נריה
מנכ''ל נספרסו ויובל בן נריה
אורן רווח
אורן רווח
עומר מילר
עומר מילר

עוד במשחקי הכסף

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן