מתי ואיפה יתחתנו יורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר ואסף זמיר?

פרסום ראשון: כל הפרטים על חתונת המיליונים של מאיה ורטהיימר וסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר

זמן צפייה: 01:24

| ארבעה חודשים אחרי שסגן ראש עיריית תל אביב, אסף זמיר שלף טבעת והציע לבת זוגו, השחקנית ויורשת המיליארדים מאיה ורטהיימר להתחתן איתו, השניים סוגרים תאריך ומקום. למשחקי הכסף נודע כי החתונה של השניים, תערך בתאריך 5 במאי 2017. לפי גורמים המעורבים בעניין, החתונה תערך באחד החופים באילת. לכבוד המאורע השניים צפוים לסגור את אחד מהמלונות בעיר ובו צפויים ללון קרוב ל-300 אורחי החתונה. שאר הפרטים סביב החתונה נשמרים בסוד, בסביבתם של השניים מספרים שהם מעוניינים לשמור על הפרטים של החתונה בחשאיות.

להזכירכם, בחודש מאי צפוים להערך גם החתונה של יהודה לוי ושלומית מלכה שאת פרטיה חשפנו כאן, והחתונה של דין שטרן ודנה פרידר שתערך ב-29 למאי שתערך בחוף בפולג כפי ששסיפרנו לכם לראשונה.

 

אנחנו עושים הליכה בהייד פארק בלונדון...מחייכים מאושרים טפו טפו טפו...נוסעים עוד שעתיים לפריז ברכבת. נפרדים לשלום מהטבע בלונדון היפה.. אני רואה את האגם ורצה אליו מהתרגשות. מסתובבת לאחור ורצה אל אספי ביידים פתוחות .. הוא פורס את ידיו. ואני רצה אליו כדי שיתפוס אותי. ואז הוא מוריד את ידיו ... וכורע על הברך.. ״איך הוא יתפוס אותי מהפוזיציה הזו?! חשבתי לעצמי״ הוא תפס את ידיו. הביט לעיני. ואז הבנתי... זה הרגע שהוא תופס אותי לנצח . אסף אני אוהבת אותך.והלוואי וכל יום אני יעשה אותך מאושר...ותמיד אהיה שם לתפוס אותך.

A photo posted by Maya Wertheimer (@mayawertheimer) on


| צלמת האומנות מירב דהן ארגנה urban באקדמיה של בולטהאופ בתל אביב אשר במהלה הוצגו צילומי גרפיטי שהודפסו על בטון ועץ בטכניקות מיוחדות. במהלך האירוע נמכרו תמונות בשווי של 70 אלף שקלים. במהלך האירוע הוגשו מנות ייחודיות מבית קייטרינג פלפל פרודקשן של טל חובש. הגיעו להתרשם ולטעום: בעלי חברת "רנבי", בני מורן, מנכ"ל "אוטו איטליה", דני איטליאנו, איש העסקים טל אנגלנדר ואשתו, המאפרת המובילה, דנה דנקנר שהציגה בטן הריונית, איש העסקים ניר שרצקי ובת הזוג גלית פרבר, מנכ"ל בקבוצת חג'ג', יובל צלנר ואורחים נוספים.

דני איטליאנו, בני מורן, מירב דהאן וטל חובש. צילום: רפי דלויה
דני איטליאנו, בני מורן, מירב דהאן וטל חובש. צילום: רפי דלויה
דנה דנקנר, טל אנגלנדר, טל חובש ומירב דהאן
דנה דנקנר, טל אנגלנדר, טל חובש ומירב דהאן
ניר שרצקי וגלית פרבר
ניר שרצקי וגלית פרבר
מוטי כוזהינוף ויובל צלנר
מוטי כוזהינוף ויובל צלנר

פרסום ראשון: הזוגיות החדשה של קרן מיכאלי 

| מנכ"ל ובעלי קבוצת אקרמן משקאות, מיקי אקרמן, חגג יום הולדת 60 בהפקת ענק של טלי ואלינור אנג'ל. אל החגיגה שנערכה באחד ממתחמי האירועים בתל אביב הגיעו למעלה מ-150 מוזמנים. האורחים זכו לארוחת ערב מבית השף ארז קומורובסקי. על הבמה: חנה לסלאו בסטנדאפ במיוחד לחגיגה, הופעה של שירי מימון ושמעון בוסקילה ולסיום הופעה של הזמר פבלו רוזנברג.מעיינות האלכוהול של המשפחה זרמו ללא הרף גם בתצורות של קוקטיילים ייחודיים לכבוד המאורע החגיגי. הגיעו להגיד מזל טוב האחות אסתי אקרמן, מנהל האמנים נדב לוי, הבעלים של רשת "קפה גרג" יאיר מלכה, אלכס קליינשטיין, אבי אנג'ל ועוד. מזל טוב

החלק האומנותי. שירי מימון ושמעון בוסקילה
החלק האומנותי. שירי מימון ושמעון בוסקילה

| ראש עיריית נתניה  מרים פיירברג, ערכה טקס הנצחה לחבר בית הנבחרים האמריקאי וניצול השואה היחיד בבית הנבחרים, טום לנטוס. אל הטקס שנערך במרכז התרבות על שם ספי ריבלין ז"ל, הגיעו בכירים רבים כמו נציג בית הנבחרים של ארה"ב, אליוט אנגל, בני משפחתו של לנטוס, שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, שגריר הונגריה ד"ר אנדור האגדי, שגריר אוקראינה גנאדי נדולנקו, יו"ר הסוכנות היהודית  נתן שרנסקי, מנכ"ל "איביי ישראל"  יובל מטלון ובכירים נוספים.

מרים פיירברג-איכר, איתן בן אליהו ופיל פרידמן
מרים פיירברג-איכר, איתן בן אליהו ופיל פרידמן

| בכירי המשק הישראלי הגיעו אמש (רביעי) לאירוע ההתרמה השנתי של עמותת "ילדים בסיכוי – המועצה לילד החוסה" שנערך באולם סמולארש שבאוניברסיטת תל אביב. על החלק האומנותי של האירוע הופקד עברי לידר שאירח את מנטורית "דה וויס" מירי מסיקה ואת מקהלת מורן ופנימיית טוקאייר שביצעו איתו את השיר "זכיתי לאהוב". הגיעו לתרום ולכבד את מנכ"ל העמותה ירון בראון ויו"ר העמותה רוני חזקיהו: מנכ"לית הבנק הבינלאומי, סמדר ברבר- צדיק, מנכ"ל "אשטרום נכסים", קלמן שחם, מנכ"ל "ויזה כאל" דורון ספיר, מבעלי תשלובת ד"ר פישר, אלי פישר וסיגל בראון, בעלי אמדוקס, שרון וברק דותן ובכירים נוספים.

ירון בראון ודורון ספיר
ירון בראון ודורון ספיר

| הפרמיירה החגיגית של "גיבורי האור עושים ניסים ונפלאות" בו מככבת מנהלת השיווק של רשת הסופרים ובתו של רמי לוי, יפית לוי, סיפקה לנו תמונה נדירה של בעלי רשת מלונות פתאל, דוד פתאל שהגיע עם ילדיו נדב ואסף ונכדיו. מי שעוד הגיעו לצפות בלינור אברג'יל וכוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר) היו פנינה רוזנבלום ומגישת הרדיו אופירה אסייג.

רמי ויפית לוי עם כוכבי המופע
רמי ויפית לוי עם כוכבי המופע
משפחת פתאל מורחבת
משפחת פתאל מורחבת

[brightcove_iframe video_id='celebs_reshet_007' autoplay='0' credit='' kid='1_wjx2rwrk' duration='78']

| אלעד דיין מבעלי חברת הצילום המובילה "פיפל פוטוגרפי", שאחראית לצילום החתונה של בר רפאלי ועדי עזרא וכוכבים נוספים, חגג יום הולדת 30. לכבוד המאורע ארגנה לו אשתו, לירון מסיבת הפתעה עם חברים קרובים בבר בתל אביב. בין החוגגים היו חברו הטוב והשותף העסקי, תום בייגל.

עוד במשחקי הכסף

פרסום ראשון: קרן מיכאלי בזוגיות חדשה

הבהלה לזהב: מדוע בוטחה מיכל אנסקי בכחצי מיליון שקל?

הישראלי שהפיק חתונה ב-40 מיליון דולר

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת