אליקו מצפה לילד מבת זוגו

הוליווד זה כאן? שדרן הרדיו המצליח אליקו ובת זוגו והמפיקה שלו טלי דזיאלובסקי נמצאים בהריון ראשון. הטוויסט? אליקו נמצא בהליכי גירושים ונחשב כפרוד

זמן צפייה: 04:37


מי אמר שתעשיית הבידור בישראל לא יודעת לספק כותרות שערוריות וסיפורים כמו אחותה ההוליוודית מעבר לים? הוליווד זה כאן
לרשת סלבס נודע ששדרן הרדיו המפורסם אליקו ובת זוגו בחודשים האחרונים,טלי דזיאלובסקי מצפים לילד ראשון יחד. הטוויסט? אליקו נמצא בהליכי גירושין מאשתו הראשונה.



לפי מקורבים לזוג, אליקו ובת זוגו החדשה סיפרו לאחרונה למשפחה ולחבריהם הקרובים כי הם נמצאים בתחילתו של הריון ראשון. אז מה הבעיה? אליקו ואשתומיטלנמצאים בחודשים האחרונים בהליכי גירושים בעודם גרים באותו בית אך חיים בנפרד. בחודש ינואר השנה החליטו בני הזוג על פרידה וגירושים אחרי 13 שנות נישואים ושני ילדים משותפים. הליך הגירושים עדיין לא הסתיים אך שדרן הרדיו המצליח החל לפתח מערכת יחסים חדשה עם דזיאלובסקי שעבדה צמוד אליו כמפיקה בתוכנית הרדיו ברדיו לב המדינה.

את הופעתם הפומבית הראשונה אליקו וטליערכו בחתונתה של אשת הטלוויזיה אמירה בוזגלו, שם הציג אותה אליקו לחבריו.

כידוע, מוקדם יותר השנה הודיעו אליקו (39) ואשתומיטל(35) כי הם מחליטים להתגרש אחרי 13 שנות נישואים ושני ילדים, אוריאן בן ה-12 ואלין בת ה-7. זו לא הפעם הראשונה שהשניים חווים בעיות בזוגיות שלהם, ב-2010 השניים החליטו על פרידה וגירושים אך לבסוף החליטו לעבוד על הבעיות בינהם ולשקם את יחסיהם.

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן