מהיר וכלכלי: כמה כסף קיבלה גל גדות על הפרסומת בסופרבול?

וגם: בכירי יוניליוור ושטראוס פותחים את עונת הגלידות, "אקרמן משקאות" מתכוננים לשבוע הקולינריה הצרפתי ועוד

זמן צפייה: 01:18

| רבות דובר על הפרסומת של חברת פלטפורמת האתרים המובילה wix  בכיכובה של "וונדר וומן" השחקנית גל גדות, אך פרט אחד טרם נחשף – שכרה של הכוכבת. למשחקי הכסף נודע כי  על פי הערכות שכרה של גדות מוערך בכ-מיליון שקלים. גורמים בשוק הפרסום טוענים כי השכר גבוה במיוחד מאחר ומדובר בפרסומת אחת ולא בקמפיין לטווח הארוך. בנוסף אמרו אותם גורמים שאם גדות וג'ייסון סטיית'האם שציחק לצידה, היו מאשרים נוכחות של צוותי תקשורת על הסט, השכר היה גבוה פי כמה.

בשנת 2013 הטופ מודל בר רפאלי כיכבה בפרסומת של "גו דדי" חברה לאחסון אתרים לצידו של ג'סי היימן. על אותה הפרסומת על פי הערכות קיבלה רפאלי גם כמיליון שקלים. ההערכות בשוק הפרסום היא כי עלות הקמפיין של וויקס מוערכת בכ-10 מיליון דולרים וכי עלות שידור הפרסומת בסופרבול מוערכת בכ-5 מיליון דולרים.

עוד במשחקי הכסף

שופרסל ממזערת נזקים: רותם סלע מסירה פוסט

קופי פייסט: נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי

פרסום ראשון: אסתי אקרמן ואלכס גלעדי ביחד

איל קיציס עתר לבית המשפט שיפנה דייר מביתו

הקשר המפתיע בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן   

ואם כבר בסופרבול ובוויקס עסקינן, אז כמיטב המסורת גם השנה התכנסו בכירי וויקס לצפייה בסופרבול במשרדי החברה בנמל תל אביב ונהנו מהפרסומת ששמה את המותג שלהם בכותרות. מעבר לסופרבול הוגשו לאורחים במשאיות אוכל מנות אמריקאיות שונות כמו המבורגרים לצד שתייה. חגגו נשיא החברה ניר זוהר, יו"ר הדירקטוריון מארק טולוז, דוברת החברה רונה דיוויס ועוד.

רונה דיוויס ועומר שי
רונה דיוויס ועומר שי
ניר זוהר ומארק טולוז
ניר זוהר ומארק טולוז

| אמש (ראשון) במתחם האירועים "לוקא" נערך האירוע השנתי של גלידות שטראוס ויוניליוור במהלכו הציגו בכירי החברה את חדשנויות החברה לשנה הקרובה. סמנכ"ל השיווק הנכנס ישי מנדיל, סמנכ"ל המכירות עדי רגב, מנהלת השיווק של גלידות שטראוס, לורה קרן ומנהל המכירות הארצי חנוך לופה, הציגו שיא מכירות שנשבר השנה. אורח מיוחד הגיע מעבר לים, סמנכ"ל בכיר בתאגיד הבינלאומי של יוניליוור ג'יימס סטנפורד שהגיע במיוחד לישראל לרגל פתיחת עונת הגלידות. בלטה בהעדרה מנכ"לית החברה ענת גבריאל שבבית עקב שפעת. על החלק האומנותי הופק שלום אסייג.

לורה קרן, ג'יימס סטנפורד וחנוך לופו
לורה קרן, ג'יימס סטנפורד וחנוך לופו
שלום אסייג, לורה קרן וישי מנדיל
שלום אסייג, לורה קרן וישי מנדיל

| רגע לפני שנפתח שבוע הקולינריה הצרפתי ערך בית הקוניאק "קורבזייה" מבית "אקרמן משקאות" של אסתי אקרמן ערב השקה לנשים בלבד שכלל הרצאה של חוקרת תרבות צרפת ד"ר מאיה גז. במהלך הערב  הייתה הופעה של יעל שושנה כהן מ "לולה מארש" והוגשו קוקטיילים שונים על טהרת הקוניאק הצרפתי המדובר.

יעל שושנה ואסתי אקרמן
יעל שושנה ואסתי אקרמן

משרד יחסי הציבור "רוני ארנון תקשורת" הנמצא בבעלותה של רוני ארנון חוגג בקרוב 20 שנה עם שינוי בארגון. ארנון הודיעה על סבב מינויים חדש. שחף סגל מונתה לסמנכ"ל החברה, שילי קסטרו מונתה לארט דירקטור ושחר סברוב לראש מחלקת הדיגיטל. בנוסף ממשיך המשרד בצמיחה עם לקוחות חדשים וביניהם מותג האופנה "תמנון", המותג השבדי ד"ר דנים ולקוחות נוספים. רוני ארנון מסרה: "אני גאה להציג את הדור הבא של "רוני ארנון תקשורת" שלוש נשים מנהיגות, מקצועיות וקריאייטיביות, שתיים מהן ותיקות שגדלו בתוך החברה ואחת תוספת מבורכת של השנה האחרונה".

יהודה אלמוזלינוס מבעלי רשת "השניצליה" השיק היום את הסניף הראשון של רשת "שווארמקס" - רשת מסעדות שווארמה שף בתל אביב. במהלך ההשקה נערך טקס קביעת מזוזה במקום בליווי משפחה וחברים קרובים וכמובן שף הרשת גלעד דולב שיצר .

יהודה אלמוזלינוס
יהודה אלמוזלינוס

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר