בצל בדיקת משרד הבריאות: הפוסט של רותם סלע ושופרסל הוסר מהרשת

רשת שופרסל ממזערת נזקים, חגיגת יום ההולדת של אשת העסקים אליה הוזמנו רק נשים, השר יואב גלנט נרתם והשר אופיר אקוניס חוזר בזמן

זמן צפייה: 02:22

| שופרסל ממזערת נזקים: הפוסט של הדוגמנית והמנחה רותם סלע שסיבך לכאורה את רשת שופרסל עם משרד הבריאות כפי שחשפה העיתונאית אורנה יפת מ"כלכליסט", הוסר מחשבון האינסטגרם שלה. לפני כשבוע העלתה סלע לחשבון האינסטגרם שלה המונה כ-400 אלף עוקבים תמונה בה היא מקדמת לכאורה בתשלום תחליף חלב אם של מותג הבית של שופרסל שלב 1, דבר שנוגד את הנחיות משרד הבריאות.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-056' autoplay='0' credit='' kid='1_eq1lxbya' duration='18']

עניין זה  ככל הנראה "סיבך" את שופרסל עם משרד הבריאות והם חיפשו פתרונות לכך. יממה אח"כ כפתרון לעניין ככל הנראה הוסר הפוסט המדובר מחשבון האינסטגרם של סלע. לפי גורמים המעורבים בעניין מדובר ברצון של הרשת למזער נזקים ולא להסתבך עם משרד הבריאות. מי שעוד העלו פוסט בו רואים את התחליף הן רוסלנה רודינה ויאנה יוסף, רק שהשתיים לא העלו שלב 1 ככה שבמקרה הזה שופרסל לא עברה על התקנות. יש לציין כי סלע לא עברה על התקנות, עליה התקנות לא חלות, הן חלות על הרשת עצמה ועל הרשת עצמה בלבד. מרשת שופרסל טרם התקבלה תגובה.

הפוסט המדובר
הפוסט המדובר
נעלם מהרשת
נעלם מהרשת

| מחר בזמן שאתם תטיילו עם המשפחה ברחבי הארץ, שר המדע אופיר אקוניס יפשוט מעליו את חליפת השר ויעלה על בגדים ספורטיביים. הסיבה לכך היא שמחר (שישי) אקוניס יגיש ספיישל מיוחד, ספיישל להיטי שנות ה-80 ברדיו תל אביב. השר לא יעשה זאת לבד אלא יחד עם יואב צוקר. בפעם האחרונה שאקוניס עשה משהו דומה, זה היה לצידו של גידי גוב בשבוע החלל. אל תפספסו.

אקוניס וצוקר
אקוניס וצוקר

| ואם כבר צוקר, אז שלשום (שלישי) נערך אירוע פרידה מראש מנהל הרכש של משרד הביטחון שמואל צוקר. לצוקר ציפתה הפתעה באירוע, בנו – יואב צוקר חיכה לו על הבמה, ולא סתם. צוקר הבן הנחה את האירוע. הגיעו לחלוק כבוד משפחה וחברים קרובים.

הצוקרים ובני המשפחה
הצוקרים ובני המשפחה

עוד במשחקי הכסף

קופי פייסט: נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי

פרסום ראשון: אסתי אקרמן ואלכס גלעדי ביחד

איל קיציס עתר לבית המשפט שיפנה דייר מביתו

הקשר המפתיע בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן   

| מותג אוזניות הספורט האמריקני Jaybird שעושה עליה לישראל, לא מבזבז זמן וכבר מלהק לשורותיו פרזנטורית. מנהל פעילות החברה בישראל איתי שוויפל הודיע כי בחר באלופת ישראל בכדורעף חופים לשנת 2016 יעל ילין סדבון. שוויפל אמר על הבחירה: "אנו גאים על הבחירה ביעל כשגרירה של המותג בישראל ומאחלים לה ללכת בדרכה של וולש לא רק איתנו אלא גם בהישגיה הספורטיביים".

הפרזנטורית החדשה. צילום: תומר פטיטו
הפרזנטורית החדשה. צילום: תומר פטיטו

| שר השיכון יואב גלנט הגיע אמש (רביעי) לביקור במרכז הלאומי החדש של שלוה בירושלים. במהלך הביקור קיבל גלנט סקירה על התוכניות החדשות המשרתות ילדים ומשפחות עם מוגבלויות. בסיום הביקר גלנט אמר כי עניין זה ריגש אותו מאוד והוא ישמח לעזור ולתרום ככל שיוכל.

גלנט נרתם
גלנט נרתם
כן ירבו
כן ירבו

| משפחת זוגלובק לדורותיה התכנסה לטובת חגיגת יום הולדת 80 לחברה. לכבוד האירוע הגיעה מקנדה יעל זוגלובק ואחיה עמי זוגלובק. בתפריט: הרבה נקניקיות כמובן. עוד הגיעו קרן זוגלובק, רוי זוגלובק, אלי זוגלובק, צביה זוגלובק, עדן זוגלובק, עמי זוגלובק, קטיה זוגלובק, דני זוגלובק, אופק זוגלובק, אגם זוגלובק, מיה זוגלובק. לא לצמחוניים.

הזוגלובקים חוגגים
הזוגלובקים חוגגים

| במהלך אירוע הגאלה החגיגי בתאטרון יידישפיל להצגה "בישראל ובחזרה" שנערכה שלשום בצוותא הסתובב עו"ד יורם שופטל עם תיק אדום שלא זז ממנו ולו לרגע אחד. למשחקי הכסף נודע כי מדובר בתיק 512 או בשמו העברי אם תרצו - המדינה נגד ארגוני הפשע וכשמדובר בתיק כזה לא לוקחים סיכון ונשארים צמודים אליו וכך עשה שפטל. עוד הגיעו ליאורה ריבלין, מנכ"ל תאטרון יידישפיל ששי קשת ובת הזוג השחקנית יונה אליאן קשת ועוד חברים.

ששי קשת וזליג רבינוביץ' מנכ''לי התיאטרון ויורם שפטל. צילום: רפי דלוה
ששי קשת וזליג רבינוביץ' מנכ''לי התיאטרון ויורם שפטל. צילום: רפי דלוה

הכינו את המתנות: אשת העסקים, מבעלי רשת "קלאב הוטל" בת שבע בובליל תחגוג בחמישי הבא את יום היוולדה ובמקום לחגוג בארוחה רומנטית היא תחגוג בגדול. בובליל תחגוג ביחד עם כמה מחברותיה הטובות בארכא שבנמל תל אביב. הכניסה: לבנות בלבד. מזל טוב

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר