הקשר המפתיע בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן

מה עושה בתו של איש העסקים בלוס אנג'לס? כל הפרטים

זמן צפייה: 00:38

דנה דנקנר היא כבר מזמן לא רק הבת של נוחי דנקנר. היא הספיקה לבסס לעצמה שם חזק כאחת המאפרות המובילות בארץ, ועכשיו היא עושה זאת בענק וכובשת את הוליווד. לרשת סלבס נודע כי דנקנר, השוהה בימים אלו ממש בלוס אנג'לס, עוברת סטאז' אצל פטריק, שנחשב לאחד המאפרים הגדולים בארה"ב. אותו פטריק הוא המאפר של משפחת קרדשיאן ודוגמנית העל ג'יג'י חדיד, והשחקניות בלייק לייבלי וכריסטי טיגן. לפי מקורבים לצדדים הקשר בין פטריק לדנקנר נולד לפני שנה כאשר אחד מחבריה הטובים של דנקנר הראה לפטריק עבודות שלה, והוא התרשם והזמין אותה אליו ללוס אנג'לס. דנקנר, הנשואה לטל אנגלנדר ונמצאת בחודש השישי להריונה, ארזה מזוודה ועלתה על טיסה לאל איי ושם החלה לעבוד צמוד לפטריק בפרויקטים שונים. היא נזרקה ישר למים העמוקים כשאיפרה בצמוד לפטריק בין היתר את דוגמנית העל וכוכבת "ויקטוריה סיקרט" אלסנדרה אמברוסיו בביתה.

Love this girl next to me ❤ @bymika #שבועטוב #losangeles #iloveyou

A photo posted by ✨|| MakeUp Artist ||✨ (@danadankner) on

 

עוד במשחקי הכסף

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

פרסום ראשון: אסתי אקרמן ואלכס גלעדי ביחד

בסוף השבוע נערכה השקת הספר ״בשביל השירים״ העוקב אחרי שביל ישראל בצילומי אויר נדירים במיוחד, שירים והסיפורים שמאחוריהם. את הספר כתב עפר גביש וצילם דובי טל, בהוצאה לאור אלבטרוס. הגיעו להרים כוסית גבי ברלין, בועז דקל , יורם טהרלב ועוד חברים.

גבי ברלין, עפר גביש ויורם טהרלב
גבי ברלין, עפר גביש ויורם טהרלב

מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין ומנכ"לית ערוץ הוט בידור ישראלי רינת קליין, ערכו אמש (ראשון) פרמיירה חגיגית לדרמה החדשה "פולמון" ב"בית השמחות" בתל אביב. אל האירוע מעבר לכוכבי הדרמה און רפאלי, דין מירושניקוב וכוכבים נוספים גם איש העסקים ובעלי ערוץ הבידור חיים סלוצקי, סמנכ"ל התוכן של הוט יורם מוקדי ונוספים.

רינת קליין וחיים סלוצקי
רינת קליין וחיים סלוצקי

איתי אינסאז, בנם של איש העסקים ובעלי רשת ההנעלה "סקופ" רוני אינסאז ורעייתו אזיטה, הגיע למצוות בסוף השבוע האחרון. שלושה אוטובוסים עם בני משפחה וחברים יצאו מביתם של משפחת אינסאז שבסביון לירושלים, שם חיכתה להם ארוחת בוקר בבית הכנסת יוחנן בן זכאי ושם נערכה גם עליית התורה. מזל טוב

משפחת אינסאנז
משפחת אינסאנז

כמו בכל שנה גם השנה נערך האירוע השנתי של אגודת הידידים של בצלאל בניו יורק, השנה מי שהנחתה את האירוע הייתה השחקנית הישראלית המצליחה מילי אביטל שסגרה מעגל מאחר והוריה למדו בבצלאל. אביטל הגיעה עם בעלה צ'ארלס רנדולף ואביה נוני אביטל. עוד הגיעו פרופסור עדי שטרן, קונסול ישראל בניו יורק דני דיין ועוד.

צ'ארלס רנדולף, מילי ונוני אביטל
צ'ארלס רנדולף, מילי ונוני אביטל

אמש (ראשון) ערך הרב נחמיה וילהלם, הרב של חב"ד בתאילנד, אירוע התרמה לטובת גיוס כספים למען המשך הפעלת בית חב"ד במדינה. במהלך האירוע בו הופיעו הזמר החרדי חיים ישראל וישי ריבו גויסו למעלה מ-300 אלף שקלים.

חיים ישראל וישי ריבו
חיים ישראל וישי ריבו