עושים עסקים: אלכס גלעדי ואסתי אקרמן ביחד

פרסום ראשון: אהבה בעולם העסקים הישראלי: אלכס גלעדי ואסתי אקרמן בתחילתה של זוגיות חדשה

| הנה זוגיות חדשה שהולכת להרעיד את עולם העסקים: איש העסקים ונשיא זכיינית ערוץ 2 – קשת, אלכס גלעדי והאישה הכי חזקה בעולם האלכוהול, אסתי אקרמן, מבעלי "אקרמן משקאות", כך מספרים מקורבים לשניים. מקורבים לשניים מספרים שהזוג הטרי הכיר דרך חברים משותפים "הם עדיין לא מגדירים את עצמם כזוג", סיפרו לאוזני המדור.

| איש העסקים, המילארדר מיכאל צ'רנוי, חגג אמש (שני) 65 שנות קיום, לכבוד המאורע המרגש ארגנה בת הזוג, ניקול ראידמן ארוחת ערב משפחתית ואינטימית. צ'רנוי בליווי המשפחה והילדים המשותפים, הגיעו אל מסעדת רפאל של השף רפי כהן בתל אביב שם נהנו מארוחת ערב יוקרתית. מזל טוב

צ'רנוי וראידמן עם הילדים
צ'רנוי וראידמן עם הילדים

| כוכבת הילדים מיכל הקטנה יוצאת נגד קמפיין בר המים המשתמש בדמותה. כוכבת הילדים שהופתעה לראות פרודיה על דמותה במסך הטלוויזיה באחת מהפרסומות לא יושבת בשקט. אמש (שני) העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלה המונה למעלה מ-30 אלף עוקבים ובו כתבה את הפוסט הבא: "אפרופו הפרסומת של ברי המים המסוננים עם סיגל הצמאה, אז אני ממש לא צמאה למים שלהם, ואני גם אספר לכם סוד: אני, מיכל הקטנה האמיתית, בכלל שותה רק מים מינרלים". פוסט זה הוא כעקיצה לבר המים של אחת החברות הגדולות במדינה שהשתמש בדמותה של מיכל הקטנה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebration-season-03-clips-ep-03-hazaza' autoplay='0' credit='' kid='1_4hncxcq6' duration='53']


עוד במשחקי הכסף

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

| לאירוע פתיחת חגיגות 75  לתערוכה "נאמן למקור" של פרופסור ירום ורדימון שנערך בבית הספר שנקר התאחדו תחת גג אחד הפרסומאי אילון זרמון עם בתו, כוכבת "איט גירלז" דנה זרמון. הסיבה: דרורית ברזילי אמה של זרמון שהציגה במקום עבודות שלה. עוד הגיעו גם פרופסור יולי תמיר, יו"ר אגודת הידידים של שנקר אורית אפרתי, הפרסומאי גדעון עמיחי, יו"ר אוניברסיטת חיפה עמוס שפירא ועוד.

אילון זרמון ובת הזוג
אילון זרמון ובת הזוג
אילון ודנה זרמון
אילון ודנה זרמון

| בתחילת השבוע מנכ"לית עמותת "קו לחיים" רינה עידן ערכה אירוע בר/בת מצווה לילדי העמותה במתחם גאיה כשעל הבמה הזמר מוקי. הגיעו לכבד ולתרום ח"כ אילן גילאון, ח"כ ענת ברקו, סגן השר איוב קרא וכוכבי הילדים דנה פרידר, עמית פרקש, דר זוזובסקי ועוד כוכבים.

איוב קרא ורינה עידן
איוב קרא ורינה עידן

| מינוי חדש בלבנת פורן זכויות רפואיות. דנה ויתקון בת ה-41 מי שעד לאחרונה הייתה המשנה למנכ"ל, מונתה למנכ"לית החברה .לבנת פורן מסרה בתגובה: "דנה היא מנהלת מהמעלה הראשונה ומאז כניסתה לחברה למדה את התחום על בוריו. היא הובילה בהצלחה מספר שינויים אירגוניים שעיקרם אימוץ משימות ושגרות ניהוליות ".

דנה ויתקון
דנה ויתקון

| אשת העסקים אורית בן אדרת הידועה בתרומות הבלתי פוסקות שלה למען הקהילה יזמה יחד עם ענת לב אדלר כנס ל-60 נשים שכולו למען העצמה נשית. בתפריט אוכל ממטבחו של השף המוביל שאול בן אדרת. הכנסות הכנס יועברו לנשים בסיכון.

שאול ואורית בן אדרת וענת אדלר
שאול ואורית בן אדרת וענת אדלר

| אל הפרמיירה להצגה "לצאת מהארון" בכיכובם של דב נבון ומיכל שטמלר שערכה מנכ"לית בית לסין ציפי פינס לחברי אגודת הידידים של התאטרון הגיעו ישראלה שטיר, גליה אלבין, אורלי דנקנר, נאוה ברק ושלום זינגר ועוד.

 

אורלי דנקנר וחברה
אורלי דנקנר וחברה
ישראלה שטיר
ישראלה שטיר
ציפי פינס
ציפי פינס

| מנכ"ל מלון חוף נחשולים איתי אשל והשף אביב משה, ערכו בסוף השבוע האחרון השקה לקונספט אירועי יוקרה במלון למפיקים מובילים ומובילי דעת קהל. במהלך האירוע שהתפרס על כל הסוף שבוע נהנו האורחים ממטעמים של השף יחד עם  בעל הקייטרינג "פלפל פרודקשיין" טל חובש. הגיעו להתרשם המפיקה דניאלה בסל, דנה קורן מברדוגו הפקות, משה אלהרר ומפיקים נוספים.

אביב משה, טל חובש ואיתי אשל
אביב משה, טל חובש ואיתי אשל

| השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל הגיעה היום לביקור בעיר נס ציונה כאורחת של ראש העיר יוסי שבו וחברת המועצה טלי חייט. שבו וחייט הראו לגמליאל את העיר ודיברו איתה על פרויקטים שונים עליהם הם עובדים.

שבו, גמליאל וחייט
שבו, גמליאל וחייט

ליצירת קשר עם הכתב לחץ כאן