קופי פייסט: נעמי הורביץ נגד "הבית התאילנדי"

מלחמה תאילנדית בתל אביב, קסטרו משיקה ושר הארנגיה שטייניץ בכנס באבו דאבי

זמן צפייה: 27:07

| נראה כי המלחמה בין "ניטן תאי" של נעמי הורביץ לבין "הבית התאילנדי" של יריב מלילי מסרבת לדעוך ועולה שלב. לאחרונה התקבלו תמונות של השירותים בבר החדש "קאב קם" מבית מסעדת "הבית התאילנדי" שנפתח לאחרונה בתל אביב. באותן התמונות אפשר לראות כי השירותים במקום החדש של מלילי זהים לשירותים של ניטן תאי של הורביץ אותם עיצבה המעצבת אדית בר און ביחד עם הורביץ עצמה. למעט שינוים ממש קטנים, הכל די זהה.

ניטן תאי של נעמי הורביץ
ניטן תאי של נעמי הורביץ
קאב קאו מבית הבית התאילנדי
קאב קאו מבית הבית התאילנדי

ממסעדת ניטן תאי נמסר בתגובה: ״אנו עסוקים בהכנות להשקת ניטן תאי ברלין ונעים לנו לשמוע שהשירותים שלנו מהווים השראה למסעדות נוספות״.

תגובת יריב מלילי (הבית התאילנדי) טרם התקבלה 

| התרגלנו לזה שכל אישיות פוליטית שנוסעת לביקורים מעבר לים מסוקרת בכל כלי התקשורת, אבל הנה ביקור שלא רק שלא סוקר אלא נשמר מתחת לרדאר. שר האנרגיה יובל שטייניץ ביקר לאחרונה בבירת איחוד האמירויות -אבו דאבי. שטייניץ ייצג את ישראל בכנס האנרגיה של ארגון irena הבינלאומי שנערך במדינות המפרץ. במהלך הביקור שטייניץ נפגש עם משתתפים שונים בכנס וביניהם שר האנרגיה של הודו, סגן שר החוץ של איטליה וסגנית שר החוץ של נורבגיה. בדקות הפנויות שהיו לו במהלך הביקור כשהוא מלווה במאבטחיו הוא יצא להליכה על חוף הים.

מייצג את ישראל
מייצג את ישראל
מטייל על החוף
מטייל על החוף

| הדוגמנית לשעבר ומי שהייתה מנהלת הטאלנטים בסוכנות התוכן והייצוג ADD נופית שבח, חוזרת לעולם האופנה. למשחקי הכסף נודע כי אחרי שנים ארוכות בתחום הפיננסים, שבח החליטה לפתוח עסק משלה. מדובר בבוטיק אופנה לנשים שיקרא "אליה". בבוטיק ימכרו עיצובים של מעצבות ישראליות ברובן. הבוטיק יפתח בשכונת רמת חן ברמת גן והוא צפוי להפתח בתחילת בחודש פברואר. בין המותגים שימכרו במקום יהיו משקפיים שעיצבה דפנה לוסטיג ו"המשקיפה" של מאיה ספיר. שבח אמרה כי פתיחת הבוטיק היא "רצון לתת מענה לנשים שמחפשות אופנה איכותית ונוחה".

נופית שבח
נופית שבח

| חברת האופנה קסטרו בראשות אתי וגבי רוטר, ערכו אמש (ראשון) את אירוע השקת קולקציית אביב 2017 בשואו רום של החברה בעיר בת ים. בין האורחים שהגיעו לראות את הקולקציה החדשה לפני כולם היו מייסדת לינה קסטרו, מנכ"ל הודיס יוסי גביסון שלאחרונה הפך לשותף עסקי של החברה, בעלי סינמה סיטי פנינה ומשה אדרי, מנכ"ל קניוני עופר משה רוזנבלום, בעלי "גינדי אחזקות" מנור גינדי, בעלי "קבוצת שטיר" ישראלה שטיר, מנכ"ל יורוקום היוצא אילן גרינבוים ואשתו ורד ועוד.

משפחת רוטר המורחבת. צילום: אלירן אביטל
משפחת רוטר המורחבת. צילום: אלירן אביטל
מנור ובת אל גינדי. צילום: אלירן אביטל
מנור ובת אל גינדי. צילום: אלירן אביטל
משה רוזנבלום. צילום: אלירן אביטל
משה רוזנבלום. צילום: אלירן אביטל
פנינה ומשה אדרי. צילום: אלירן אביטל
פנינה ומשה אדרי. צילום: אלירן אביטל
רון ואריאל רוטר. צילום: אלירן אביטל
רון ואריאל רוטר. צילום: אלירן אביטל

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-127' autoplay='0' credit='' kid='1_01j5vfoz' duration='60']

| השף וכוכב "מהפכה במטבח" אסף גרניט הגיע לפתיחת המרכז החדש של Spaces שבהרצליה פיתוח אותו מנהלת נעמי גרינברג לוי. הסיבה: הנחיה של כנס שנערך במקום וגרניט מתוקף תפקידו כיועץ אסטרטגי של רשת נעמן הרצה על אתגרים בעולם המסעדנות ונתן טיפים למסעדנים שהיו במקום. בקהל היה גם ראש העיר הרצליה משה פדלון.

אסף גרניט ונעמי גרינברג לוי
אסף גרניט ונעמי גרינברג לוי

עוד במשחקי הכסף

הקשר בין דנה דנקנר לקים קרדשיאן 

מי הישראלית שטיפלה במלאכיות של "ויקטוריה סירקט"?

פרסום ראשון: הפרידה הדרמטית של מייקל לואיס

יורשת המיליארדים קוטפת קמפיין יוקרתי במיוחד

יעל נזרי ואלינור קופלר חוגגות יום הולדת 

פרסום ראשון: אסתי אקרמן ואלכס גלעדי ביחד

 

| איש חיי הלילה ובעלי מועדון הBEE במתחם התחנה בתל אביב אמיר אפרתי, חגג יום הולדת 32 במועדון הנמצא בבעלותו. אל האירוע הגיעו חבריו הטובים וביניהם בעלי רשת "אבולעפיה" סעיד אבולעפיה, מנכ"ל קבוצת חג'ג' יובל צלנר, ג'ורג'י אקירוב, סיגל גרוס פפושדו, שחר בר דוד ועוד חברים טובים. מזל טוב

שחר בר דוד
שחר בר דוד
ג'ורג'י אקירוב
ג'ורג'י אקירוב
סיגל גרוס פפושדו
סיגל גרוס פפושדו
יובל צלנר
יובל צלנר
MK3_0783 ofer chen_1

| מנכ"לית רשת עמל עו"ד רוית דום עיני השתתפה בימים האחרונים בכנס החדשנות החינוכית BETT בלונדון שעסק בחדשנות חינוכית ושילוב טכנולוגיות בחינוך. באותו הכנס פגשה עיני את ראש ארגון ערי חינוך יעקב הכט ואת אחד הנואמים קן רובינסון. ועכשיו אחרי שחזרה לישראל, הגיע הזמן ליישם את אשר למדה.

עיני, הכט ואורחים נוספים
עיני, הכט ואורחים נוספים

| מנורה מבטחים נותנת פייט למתחרים השונים ומגייסת את הקומיקאי ישראל קטורזה להיות הפנים שלה בקמפיין חדש שצפוי לצאת בקרוב. את הצילומים לאותו קמפיין עורכת החברה בדרום אפריקה. הקמפיין על פי גורמים המעורבים בעניין צפוי לעלות במדיות השונות.

| אל אירוע פתיחת אולם הכנסים על  שם ד"ר מריה רוסי אסכולי במרכז רמת גן לאלצהיימר הגיעו יו"ר המרכז פרופסור מיכאל דוידזון, מנהל המרכז ניתאי אליאש, ראש אגף בנקאות פרטית בבנק לאומי שאול שניידר, מנכ"לית הבורסה לניירות ערך אסתר לבנון, בעלי "דלתות פנדור" אריאלה גת ועוד.

אסתר לבנון ובלהה גילאור צילום יוני רייף
אסתר לבנון ובלהה גילאור צילום יוני רייף

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר