איל קיציס הגיש תביעה לפינוי שוכר דירתו

כוכב "ארץ נהדרת" איל קיציס הגיש לאחרונה תביעה לבית המשפט על מנת לפנות את הדייר שבדירתו אחרי שעל פי החשד הפר את תנאי השכירות

כל מי ששוכר או שכר דירה בתל אביב ומחוצה לה מצא את עצמו לפעמים נתקל במשכירי דירות אטומים, קשים וכאלו שמחליטים להעלות את שכר הדירה בלי שום סיבה, אבל אם עד עכשיו שמענו את הצד של שוכרי הדירות, מגיע כעת המקרה הבא בו משכיר הדירה מוצא את במצב בו הוא נאלץ לפנות לבית המשפט אחרי שמי שמתגורר בדירתו לא עומד בתנאי החוזה.

בימים האחרונים הוגשה לבית המשפט בקשה לפינוי דירה, מי שהגיש את התביעה הוא לא אחר מאשר הקומיקאי והמגיש איל קיציס, כוכב "ארץ נהדרת". אחרי חודשים רבים בהם הניסיונות להגיע להסדר עם הדייר שלו עלו בתוהו, נאלץ קיציס לפנות לערכאות משפטיות.

עוד ברשת סלבס:

מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד

נעמי הורביץ נגד הבית התאילנדי 

נועה תשבי נגד טראמפ: "גם אני מהגרת"

צפו: הזמרת ג'ולייטה מתחתנת, דודו אהרון מופיע

שופט הריאליטי שעזב את אשתו למען גבר צעיר

צא מהבית שלי! איל קיציס (אביב חופי)
צא מהבית שלי! איל קיציס (אביב חופי)

| "לאורך כל תקופת השכירות, הפר הנתבע את התחייבותיו על פי הסכם השכירות בהפרות יסודיות מתמשכות, שלא תוקנו חרף התראות חוזרות ונשנות מהתובע"

התביעה שהוגשה לבית המשפט מציגה את הסיפור של קיציס והבחור לו השכיר את הדירה, בתחילת נובמבר 2014 השכיר קיציס לי' את דירתו הנמצאת בשכונת "פארק צמרת" היוקרתית בתל אביב ושווה על פי הערכות בשוק כמה מיליוני שקלים, "לאורך כל תקופת השכירות, הפר הנתבע את התחייבותיו על פי הסכם השכירות בהפרות יסודיות מתמשכות, שלא תוקנו חרף התראות חוזרות ונשנות מהתובע" כך כתוב בכתב התביעה.

שכונת פארק צמרת (צילום מסך)
שכונת פארק צמרת (צילום מסך)

באמצע חודש נובמבר האחרון הסתיימה תקופת השכירות. אך שוכר הדירה סירב לפנות אותה ועד היום הוא נמצא בה. "ברם, הנתבע מסרב לפנות את המושכר, ולכן מוגשת תביעה לפינוי הנתבע מן המושכר".

אחרי ניסיונות למשא ומתן בין הצדדים שכשלו, החליט קיציס שהוא פונה לעורך דינו שיגיש נגד משכיר הדירה את כתב התביעה.

כתב תביעה איל קיציס
כתב תביעה איל קיציס

| "בית הנשפט מתבקש לזמן את הנתבע לדין ולהורות על פינויו מהמושכר, על סילוק ידו משטח המושכר כשהוא פנוי מכל אדם וחפץ"

בכתב התביעה מבקש קיציס מטעם עורך דינו לסלק את השוכר מהדירה " על יסוד האמור לעיל, בית הנשפט מתבקש לזמן את הנתבע לדין ולהורות על פינויו מהמושכר, על סילוק ידו משטח המושכר כשהוא פנוי מכל אדם וחפץ".
מקורבים ל"רשת סלבס" מספרים שקיציס ניסה לבוא לקראתו של י' ולעזור לו, "הוא היה הכי בסדר איתו, אבל השוכר בשלו ונמנע מתשלום ועמידה במחויבות"

כתב תביעה איל קיציס
כתב תביעה איל קיציס

 

תגובתו של דני אורדן מטעמו של הנתבע טרם התקבלה
תגובתו של משרד עורכי דין יגאל ארנון ושות' מטעמו של התובע טרם התקבלה

קיציס ( צילום: אביב חופי)
קיציס ( צילום: אביב חופי)

[brightcove_iframe video_id='dan_shilon_circle_2013_ep02_biladi' autoplay='1' credit='' kid='1_v1c1yp7d' duration='243']

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר