מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד. גיל משעלי חזר מהליכודיאדה

מירי רגב אולי ביזתה את האירוע של הליכוד באילת, אבל היו שם כמה אנשים שהראו לי ולכולם את הפנים האמיתיות של המפלגה

זמן צפייה: 00:29

אני זוכר את הרגע שבו סיפרתי לחברים שאני נוסע לליכודיאדה, מעבר לצחוק מטורף לא היה שם יותר, טוב היה צחוק והיתה גם שאלה -"מה איבדת שם?". התשובה שלי: אנשים טובים. מודה שקצת חששתי, יום לפני החברים שלי בחדשות רשת חשפו כי הליכודיאדה ויום השואה הבינלאומי חופפים, מודה שלא ידעתי את זה, אבל כמו בצבא "אי ידיעת החוק אינה פוטרת מעונש" וכך היה. בזה אחר זה ביטלו ח"כים שונים: ח"כ אורן חזן הודיע כי נסע לפולין, השר אופיר אקוניס עדכן כי הוא לא רוצה לחגוג ביום שכזה ועוד כמה. אני חשבתי שזהו, החגיגה הגדולה נגמרה עוד לפני שהתחלתי.

 

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-126' autoplay='0' credit='' kid='1_ggrhxrpx' duration='24']

ואז התבדתי. הגעתי לקלאב הוטל אילת, המלון שבו נערכה החגיגה ולמרות שחשבתי שאני לא הולך לראות אנשים, את פניי מקבל ח"כ אמיר אוחנה שיצא ונכנס מהמלון בקלות, מה שלא קרה לי. בעודי ניגש לשרשרת האבטחה שעומדת בכניסה - אבטחה שלא מביישת את האבטחה בבית הלבן - אני מגלה כי שמי לא ברשימה. אני ממתין לחיים הדובר שיבוא להכניס אותי. אחרי זמן מה הוא מגיע ואני נכנס. החששות שהיו לי נעלמו כלא היו. המקום היה עמוס, הרבה יותר מבשנה שעברה, כ-3,000 איש.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-123' autoplay='0' credit='' kid='1_05fzlrf3' duration='1929']

כל כלי תקשורת אפשרי הגיע למקום, כולם רצו סינק מהשרה מירי רגב, כי אם יש משהו שהיא יודעת לתת, זה סינק טוב שיגנוב את הכותרות וכך עשתה. רגב באמצעות הדובר שלה השתמשה ביום השואה כדי לקבל כותרות, במקום ליחצן את הליכודיאדה היא יחצנה את עצמה, ואת האמת? בצורה מביכה. אבל למרות שהיא בלטה במיוחד כהרגלה, מי שבלט לא פחות ממנה והיה כוכב האירוע אפילו שלא הגיע אליו היה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ששלט שלו הוצב בכניסה כאחד המתמודדים בפריימריס הפנימיים, מה שהביא את כולם להצטלם לידו כאילו היה פסל במדאם טוסו.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-122' autoplay='0' credit='' kid='1_tlg41yxe' duration='36']

אבל עזבו אותה, בעודי בוהה בליאור הררי - המעריץ מספר אחת של שרה נתניהו, ואורחים נוספים מתעמרים בתקשורת על היחס הנוראי והעוול שעושים לביבי, אני קולט נכים על כיסאות גלגלים שהגיעו מהקצה השני של הארץ. שאלתי אותם מה הם עושים פה? ולמה באו עד אילת? הם השיבו "הליכוד הוא לא רק מפלגה, הוא משפחה ואם היה צריך היינו עושים את זה כל שבוע. לא משנה כמה יזלזלו במפלגה, היא המשפחה שלנו" אמרו. אני מודה שזה גרם לי לצביטה בלב, שיש אנשים שהמפלגה הזאת, המפלגה שמותקפת מסביב לשעון, היא משפחה לכולם, משמחת את כולם, גם את הנכים. פגשתי גם נציג מהדרום שרץ לכנסת, נכה צה"ל, איש חינוך בשם אהרון ביתן, שלצערי בשל העובדה שהוא עובד מדינה לא יכל לדבר איתי ולהתראיין, אבל הפנים שלו אמרו הכל ואני מודה שגם ממנו התרגשתי.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-121' autoplay='0' credit='' kid='1_plyctzpu' duration='16']

אז אחרי שסיימתי לדבר עם אותם ליכודניקים שריגשו אותי מאוד, צפינו במופע אורות מיוחד של המלון. משהו שהפיל אותי מהרגליים, מה שכן הפיל אותי הוא המופע של שלומי קוריאט. מפה לשם הזמן עף, הגיעה קבלת שבת ואיתה החגיגה. זכיתי לראות איך ח"כ דודי אמסלם, דוד ביטן והשרה גילה גמליאל ובעלה עו"ד חובב דמרי שרים וחוגגים. אז אם אתם שואלים אותי איך אני מסכם את הליכודיאדה השנה, אני יכול להגיד במילה : הצלחה. ולא בגלל מירי רגב שביזתה את הליכודיאדה, אלא בגלל אותם נכים שהראו פנים אחרות שלא הכרתי ומזה קשה להתעלם, אז חברים, אני לא מתבייש להגיד את זה בקול רם - הייתי בליכודיאדה ונהניתי מאוד, למרות שביבי לא היה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-124' autoplay='0' credit='' kid='1_hu2lygvm' duration='25']

[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-125' autoplay='0' credit='' kid='1_89tdc83v' duration='148']

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר