מי מהזוגות יבשל בגמר של "אוטו אוכל VIP"? עשינו לכם סדר במצב העניינים

בפרק הקרוב של "אוטו אוכל VIP", דניאל ויניב, עדי וחני בוזגלו וטלי ולירון כרקוקלי יתחרו ביניהם בחצי הגמר הראשון של התוכנית וינסו לעלות לגמר הגדול. לקראת הפרק, סיכמנו את מצב הנקודות של כל זוג וביררנו למי יש סיכוי גבוה יותר לקבל את הכרטיס - ומי יצטרך להוציא מנה מושלמת? | "אוטו אוכל VIP"

זמן צפייה: 00:40

לקראת חצי הגמר הראשון של "אוטו אוכל VIP", בו יתחרו הזוגות דניאל ויניב, עדי וחני בוזגלו וטלי ולירון כרקוקלי על מקום בגמר, נזכרנו אילו מנות הם הכינו עד כה וסיכמנו את מצב הנקודות שלהם. אז, מי יהיה הזוג הראשון שיעפיל לגמר? עשינו לכם סדר.

רגע לפני הניקוד של הזוגות, נזכיר את שיטת הניקוד: לשופטים אסף גרניט ורותי רוסו יש 30 נקודות סך הכול לחלק בין הזוגות בכל משימה ולטועמים בקהל יש 70 נקודות נוספות לחלק. סך הכול 100 נקודות שמתחלקות בין שלושת הזוגות.

לכתבות נוספות:

ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה:

בפרק הראשון של העונה, הזוגות קיבלו משימת בישול בנושא פירות.

בפוד טראק "הבוזגלות" חני ועדי בוזגלו הכינו כיסוני בשר ופירות ברוטב משמש. השופטים העניקו להן 7 נקודות והטועמים בקהל 22 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהן בסבב הראשון הוא 29.

בפוד טראק "כרקוקליז" טלי ולירון כרקוקלי הכינו כנפיים בריבת אפרסקים לצד צ'יפס בננה, השופטים העניקו להן 15 נקודות והטועמים בקהל 18 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהן בסבב הראשון הוא 33.

בפוד טראק "על הסכין" יניב ודניאל הכינו סביצ'ה דג ופירות עם משולשי פיתה מטוגנים, השופטים העניקו להם 8 נקודות והטועמים בקהל 30 נקודות נוספות. כך שסך כל הנקודות שלהם בסבב הראשון הוא 38.

סך הנקודות הכולל שקיבל כל צוות בסיבוב הראשון הוא: 29 נקודות לעדי וחני בוזגלו, 33 לטלי ולירון כרקוקלי, 38 ליניב ודניאל.

ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה
ניקוד הזוגות לאחר המשימה הראשונה | צילום: אוטו אוכל VIP

ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה:

במשימה השנייה של הזוגות הם קיבלו משימת בישול בנושא "מנה של פעם בשנה".

בפוד טראק "הבוזגלות" חני ועדי בוזגלו הכינו קציצות פרסה בפריקסה עם מטבוחה וסלט כרוב. השופטים העניקו להן 7 נקודות והטועמים בקהל 18 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להן בסבב השני הוא 25.

בפוד טראק "כרקוקליז" טליה ולירון כרקוקלי הכינו קאהי עם משמשים מקורמלים וקרם פרש לימון. השופטים העניקו להן 15 נקודות והטועמים בקהל 25 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להן בסבב השני הוא 40.

בפוד טראק "על הסכין" יניב ודניאל הכינו ורניקי שקדי עגל עם אריסה. השופטים העניקו להם 8 נקודות והטועמים 27 נקודות נוספות. כך שמספר הנקודות שהתווספו להם בסבב השני הוא 35.

סך הנקודות הכולל שהתווסף לכל צוות בסיבוב השני הוא: 25 נקודות לעדי וחני בוזגלו, 40 לטלי ולירון כרקוקלי, 35 ליניב ודניאל.

ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה
ניקוד הזוגות לאחר המשימה השנייה | צילום: אוטו אוכל VIP

מצב הנקודות אחרי שני המקצים:

פוד טראק "הבוזגלות" במקום השלישי עם 54 נקודות.

פוד טראק "כרקוקליז" ו-"על הסכין" בתיקו במקום הראשון עם 73 נקודות.

אז האם התחרות תהיה בין שני הזוגות שמוליכים את הטבלה יחד או שמא הבוזגלות יעשו מהפך ויקבלו את הכרטיס הראשון לגמר.

מצב הנקודות אחרי שני המקצים
מצב הנקודות אחרי שני המקצים | צילום: אוטו אוכל VIP