הותר לפרסום: רס"ל רן גואילי נהרג ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה

המשטרה הודיעה כי גואילי, לוחם יס"מ נגב במחוז הדרומי, נפל בקרב בעלומים. ועדה בהשתתפות משרד הבריאות, גורמי מודיעין, המשטרה, משרד הדתות והרב בראשי לישראל, קבעה כי גופתו נחטפה על ידי חמאס לרצועה

רס"ל רן גואילי
רס"ל רן גואילי | צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל התירה לפרסום הבוקר (רביעי) כי רס"ל רן גואילי, לוחם יס"ם נגב במחוז הדרומי, נפל בקרב בעלומים ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי ארגון טרור ברצועת עזה. מתחילת המלחמה הותרו לפרסום שמותיהם של 61 חללי משטרת ישראל.

לפי הודעת המשטרה, וועדת מומחים שהתכנסה אתמול בהשתתפות נציגי המשטרה, משרד הבריאות, גורמי המודיעין, משרד הדתות והרב הראשי לישראל - קבעה על פי הממצאים שהוצגו בפניה כי איננו בין החיים. הודעה נמסרה למשפחתו.

סמ"ר שי לוינסון
סמ"ר שי לוינסון | צילום: דובר צה"ל

לפני כשבוע וחצי הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל נוסף מ-7 באוקטובר שגופתו נחטפה לרצועת עזה: סמ"ר שי לוינסון, בן 19 מגבעת אבני, לוחם בגדוד 77, עוצבת ׳סער מגולן׳ (7). מתחילת המלחמה פורסמו שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל נוספים שגופותיהם נחטפו, הבכיר בהם הוא אל"מ אסף חממי, בן 41 מקריית אונו, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה. יחד עם גופתו נחטפו גופותיהם של שני חיילים בחפ"ק שלו: סמ"ר תומר יעקב אחימס, בן 20 מלהבים, וסמל קיריל ברודסקי, בן 19 מרמת גן. בנוסף הותר לפרסום שמו של סמל שקד דהן, בן 19 מעפולה, לוחם בגדוד 77, חטיבה 7.