אחרי שתקף אותו ב"שומר החומות": המפכ"ל נפגש עם בן גביר

במהלך טקס של המשטרה נפגשו קובי שבתאי ויו"ר עוצמה יהודית, המועמד לתפקיד השר הבט"פ, זאת אחרי שבזמן המבצע בשנה שעברה האשים המפכ"ל את בן גביר שהוא "מביא לאינתיפאדה יהודית". בתוך כך, רעייתו של בן גביר עוררה סערה כשצולמה נושאת נשק במפגש נשות ראשי הקואליציה, והגיבה: "יש לי אקדח. תתמודדו"

זמן צפייה: 03:17

איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית ומי שמסתמן שיכהן כשר לביטחון פנים בממשלה הבאה, נפגש היום (שני) לראשונה עם מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, שעתיד להיות כפוף לשר במידה ואכן יקבל את תיק ביטחון הפנים. השניים נפגשו, לחצו ידיים והתחבקו.

המפגש התרחש במסגרת טקס שנערך במשמר השבעה, בו נתרם אמבולנס זעיר על שם לוחם הימ"מ נועם רז ז"ל, שנורה בגבו על ידי חמושים פלסטינים במהלך פעילות מעצר בג'נין במאי האחרון. האמבולנס נתרם על ידי אנשי העסקים שפי ששון ואבי לטובת מתנדבי איחוד הצלה. בן גביר נראה מחוייך בטקס, והתיישב בצמוד למפכ"ל.

המפכ''ל קובי שבתאי בטקס בו נתרם אמבולנס זעיר על שם לוחם הימ''מ נועם רז ז''ל לטובת מתנדבי איחוד הצלה
המפכ''ל קובי שבתאי בטקס בו נתרם אמבולנס זעיר על שם לוחם הימ''מ נועם רז ז''ל לטובת מתנדבי איחוד הצלה

כזכור, בין השניים היסטוריה מורכבת, כאשר בזמן מבצע "שומר חומות" במאי בשנה שעברה המפכ"ל אמר לנתניהו כי פעילותו של הח"כ בן גביר מסוכנת, וכי הוא "מביא לאינתיפאדה יהודית". הדברים, שהתבססו על ידי מודיעין שהגיע למשטרה, נאמרו במהלך ישיבה שערך ראש הממשלה במפקדת מג"ב.

פגישה ראשונה בין איתמר בן גביר והמפכ''ל יעקב שבתאי
פגישה ראשונה בין איתמר בן גביר והמפכ''ל יעקב שבתאי

בתגובה לפרסום אמר בן גביר כי "עצם העובדה שקראתי הבוקר לפטר את המפכ"ל הובילה אותו וגורמים במשטרה לתדרך נגדי ולהדליף נגדי כאילו אני מוביל לאיניתפאדה. מי שמוביל לאיניתיפאדה זה מי שמתקפל בפני הטרור, מי שיורה בקפצונים נגד נשק חם ומתקפל נגד בקבוקי תבערה".

שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה, איילה בן גביר משמאלה עם אקדח
שרה נתניהו עם נשות ראשי הקואליציה, איילה בן גביר משמאלה עם אקדח

בתוך כך, רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה היום את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש. בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, גלית מעוז ואילה בן גביר - שבצילום המשותף ניתן לראות שהיא מחזיקה באקדח. בתגובה מסרה צייצה בן גביר בחשבון הטוויטר שלה: "גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו".