"שלושה מלאכים שמרו על הבן שלי"

אברהאים עותמאן, עז עותמאן ומוסעב חטיב, עובדי קבלן של עיריית חיפה, הבחינו במהלך עבודתם בסתו עמרם בן ה־18 נופל ומאבד את הכרתו בדרך חזרה מבית הספר, הזעיקו עזרה והצילו את חייו

זמן צפייה: 05:08

חייו של סתו עמרם, תלמיד כיתה י"ב מחיפה, ניצלו תודות לתושייתם של שלושה עובדי קבלן של עיריית חיפה שעסקו בעבודת גינון, הבחינו בו נופל מגובה של יותר מחמישה מטרים, נחבט על המדרכה ונעצר פחות ממטר מכביש סואן ועמוס במכוניות.

"חזרתי מבית ספר ביום שני וניסיתי לקצר את הדרך הביתה", משחזר סתו עמרם. "באמצע הדרך החלקתי מחומה והתגלגלתי במדרגות. שלושת האנשים ניגשו אלי ועזרו לי עד שהגיע האמבולנס. אני זוכר רק שהענף היה ביד שלי ואיבדתי את הקשר עם המציאות".

"שלושה מלאכים ששמרו על הבן שלי אשר חגג את יום הולדתו ה־18 לפני שבוע ימים בלבד, הם טיפלו והרגיעו אותו, הזעיקו את מד"א ומנעו מאנשים להזיז אותו כדי שלא תיגרם לו חבלה חמורה", מספרת יערה עמרם, אמו של סתו. "ישבתי על הספה בבית, פתאום שמעתי חבטה ופתחתי את החלון כי חשבתי שאולי זו תאונת דרכים. פתחתי את החלון כדי לראות אם צריך עזרה, אז שלושה פועלים צעקו לי: יש פה בן אדם שוכב. בכלל לא הבנתי שזה הבן שלי. אני ובעלי ירדנו למטה. עד שהגענו, המלאכים האלו כבר הזמינו את מד"א והרחיקו אנשים, מנעו את ההזזה שלו. הרופאים אמרו שזה גם מה שהציל את חייו וגם מנע פגיעת נכות קשה בו.

אולי יעניין אתכם גם:

"מי שמצחיק בחיים שלו - מצליח להתמודד עם כל לדבר"

גילה שזהותו נגנבה ונרשמו על שמו חובות כבדים

"סתו פונה לבית החולים כרמל, שם התברר כי למרבה המזל הוא לא נפגע באופן קשה, וסובל ממכות יבשות ללא משברים. שלושת עובדי העירייה הגיעו ביום רביעי האחרון לביתנו כדי לבקר את סתו, ששוחרר מבית החולים. המפגש היה מרגש מאוד.

"אני, עז עותמאן ומוסעב חטיב עובדים בגינון עבור עיריית חיפה", אומר אברהאים עותמאן מהכפר עוזייר בגליל התחתון. "ביום שני בשעות הצהריים עסקנו, בעבודות גינון ברחוב פיק"א בכרמל. עבדנו ומילאנו דלק במסורים, פתאום נפלו כמה גזעים מלמעלה. הסתכלנו למעלה, כי חשבנו שאולי מישהו זרק את הגזעים, אז ראינו ליד השער נער שוכב. ניגשנו אליו. בהתחלה הוא לא יכול היה לדבר, אבל אז פתח עיניים והרגעתי אותו. קראנו להורים שלו ואמרנו לו שלא יזוז ושלא יזוז. הבנו מה קרה מהר ומיהרו להזמין אמבולנס ונשארו לשמור על הנער".