קנדי קראש: הסטנדאפיסטית בת ה-64, צוחקת על מין, זקנה וקורונה

קנדי אבלסון החלה את קריירת הסטנדאפ שלה בארה"ב רק לאחר שקרס העסק שבבעלותה שהעסיק 600 עובדים. אחרי שכבשה את ארה"ב החליטה לעשות סטנדאפ בגיל השלישי כשעלתה לישראל

זמן צפייה: 06:47

בגיל 29 היא היתה מיליונרית, גרה בקנדה והיה לה עסק לשואבי אבק עם 600 עובדים, עד שקרס. "מגיל 30 אני עושה סטנדאפ שזה הדבר שאני הכי אוהבת", מספרת קנדי אבלסון, "ההצלחה לא באה ברגע אבל לאורך שנים הופעתי בכל מדינה בארה"ב וגם בקנדה, הופעתי עם גדולים ומוכשרים ומרבית השנים גרתי בלוס אנג'לס. עליתי לפני 12 שנים בגיל 52, אין לי ילדים שלי, לבעלי שהיה נשוי קודם לכן יש שתי בנות. למדתי עברית בביקורים בארץ בשנות ה-70 בין היתר כשלמדתי סמסטר באוניברסיטת ת"א בזמן מלחמת יום כיפור.

אולי יעניין אתכם גם:

"מי שמצחיק בחיים שלו - מצליח להתמודד עם כ לדבר"

גילה שזהותו נגנבה ונרשמו על שמו חובות כבדים

הטיסות לקפריסין חוזרות - מי מצטרף?

"לפני כמה שנים תרגמתי לשחר חסון לאנגלית להופעות שלו והחלטתי שאם הוא יכול להופיע באנגלית אני יכולה בעברית, יש לי מספיק אוצר מילים באופן יחסי. התחלתי בקטנה עם זווית הומור מיוחדת שקיימת לי, הופעתי לאורך הזמן בקאמל, בפקטורי, בקומדי בר ולפני כשנה בזכות אייטם בתוכנית 'הצינור' זכיתי שרבים נוספים יכירו אותי בישראל. הופעתי הרבה לפני הקורונה ואני תמיד צוחקת על זה שלא בא לי לוויה בזום. הופעתי בישראל 'גוט טאלנט' בעונה 1".