קאמבק בימי קורונה: הזוג שחזר זה לזו לאחר שהתגרש

המגפה גרמה לאזרחי העולם כולו להסתגר בבתים אך הבדידות הכפויה גם איחדה בין בני הזוג עדי ורוה שהחליטו לחזור ובזכות ההסגר הצליחו להתחבר מחדש ולמצוא את האהבה שאבדה

זמן צפייה: 10:04

הם היו נשואים שש שנים והתגרשו לפני שמונה שנים. דווקא ימי הקורונה והסגר חיברו מחדש בין עדי בסון ורוה בן משה מחדש. זה התחיל בתחילת הסגר, כשעדי חזרה מחופשת סקי ונכנסה לבידוד, רוה החליט לחבקה ונכנס לבידוד יחד איתה ועם הילדים כדי שלא ינדדו בין הבתים. וכך הם והחליטו לאחד כתובות ולגור יחד, לפחות לפרק זמן מסוים, תחת קורת גג אחת.

"יום אחד הבאתי את הכרית והתיק ושאלתי את עדי אם אני יכולה להישאר כאן ללילה. היא ענתה לי 'כן'", מספר רוה. "באחד הבקרים, הבנו שאנחנו מאוהבים בשנית. ביום שהתעוררתי איתה מחובק בבוקר, השקפנו מהחלון בחדר שלה, ואמרתי: אני מאוהב בה".

אולי יעניין אתכם גם:

ליטל ובן זוגה האיראני מחפשים מקום לממש את הזוגיות שלהם

"שירה צולחת כל דבר - גם אם לפעמים לוקח לה זמן"

גילה שזהותו נגנבה ונרשמו על שמו חובות כבדים

שני ילדיהם בני ה-10 וה-12 שמחו מאוד מהחזרה. עדי איבדה את עבודתה בתקופת הקורונה ונמצאת בבית, מתעסקת במקצועה בהנחיית סדנאות תעסוקה ומשאבי אנוש. רוה עוסק ברטוריקה ודיבייט בבתי ספר ומלווה זוגות בתהליכי פרידה. כרגע נמצא בחל"ת חלקי.

"בעבודה אני שומע על הרבה זוגות שהחליטו להיפרד בתקופת הקורונה בעקבות חיכוכים מרובים, אך זה סיפור מיוחד במינו", מגיב הרצל כחלון, מטפל זוגי. "חזרה בתקופת הקורונה מעוררת התפעלות. לדעתי הם לא היו צריכים בהכרח להיפרד בזמנו וטיפול זוגי יכל לעזור".