חיתנו בביתם 30 זוגות שביטלו את החתונה בגלל הקורונה

הרב אריה סלומון ואשתו יפה לפתוח את ביתם ולערוך חתונות בחצר הפרטית שלהם כדי לתת מענה לאותם זוגות שרצו להתחתן למרות הקורונה והאיסור על התקהלות

זמן צפייה: 10:56

זוגות רבים שתכננו להתחתן בתקופה האחרונה נאלצו לבטל את הכל בגלל נגיף הקורונה והאיסור על התקהלות. בעקבות המצב החליט הרב אריה סלומון ואשתו יפה לפתוח את ביתם ולערוך חתונות בחצר הפרטית שלהם כדי לתת מענה לאותם זוגות שרוצים להתחתן למרות הכל. עד כה חיתן הרב סלומון קרוב ל-30 זוגות.

"נקלענו למצב קשה מאוד בגלל הקורונה ולא מעט זוגות צעירים שרצו לבוא בברית הנישואין פשוט נשארו חסרי אונים ונאלצו לבטל הכל", מספרים אריה ויפה סלומון. "ראינו את המצוקה של אותם זוגות והחלטנו לפעול כדי לקיים בכל זאת את המצווה הגדולה הזאת, למרות הקשיים. התחילו להגיע אלינו שמועות על זוגות שאין להם איפה להתחתן כי האולמות נסגרו והכל בוטל, זוגות שרצו מאוד להתחתן למרות הכל ואז העלנו את הרעיון - 'בואו להתחתן אצלנו בחצר', ברוך ה' יש לנו חצר גדולה. הכל בחינם כמובן.

אולי יעניין אתכם גם:

"היה כמובן חשש, בכל זאת זמנים לא פשוטים להכניס בהם הביתה אורחים שאתה לא מכיר, אבל נשמענו לכל ההוראות ועשינו הכל לפי הכללים ונשמרנו עד כמה שאפשר. אני אמרתי לכולם - 'אמנם הקורונה מידבקת, אבל השמחה מידבקת יותר'. ידענו שאנחנו מסכנים את עצמינו ולקחנו בחשבון שאנחנו יכולים להידבק, זה סיכון שלקחנו אבל המצווה חשובה יותר בעיניי. הרצון לעזור לאחרים פשוט גבר על כל הסיכונים.

"פרסמתי בקבוצות ווטסאפ ובפייסבוק, פניתי לראשי מועצות והזמנתי כל זוג שנפגע מהמצב ורוצה ואז הגיע מבול של טלפונים, הופתענו מאוד מהביקוש. זכינו שיש לנו את הזכות לעזור לזוגות לקיים את המצווה החשובה ולשמח לבבות, היו זוגות שפשוט הרגישו חסרי אונים ואמרו לי - 'אנחנו מתחתנים ברחוב'".

דקלה וגולן טולדאנו נאלצו לבטל את האולם שהזמינו בגלל המצב. "כבר חשבנו שלא נתחתן במועד שקבענו. פתאום שמענו על הרב אריה ואשתו והחלטנו ללכת על זה", הם מספרים. נכון, זה לא מה שתכננו אבל לאור המצב זה יצא מדהים, בדיעבד זה היה רעיון מדהים ואנחנו שמחים שהלכנו על זה, זכינו בחתונה מרגשת, אינטימית וחמה. זכינו להכיר את אריה ויפה, זוג מדהים שהיה שם בשבילנו ברגע מאוד לא פשוט, הם סידרו לנו הכל ונתנו לנו להרגיש ממש כאילו אנחנו באולם אירועים, פשוט מצווה גדולה".