"רוצה להבעיר ידע אצל הנוער": המורה שמלמד פיזיקה דרך הטיקטוק

הוא מלמד בחטיבת ביניים במזכרת בתיה, ושורף את טיקטוק תחת השם @teacherlava בסרטונים ויראליים על פיזיקה - לביא שחר הוא המורה המגניב שאף פעם לא היה לכם

זמן צפייה: 04:06

לביא שחר מלמד פיזיקה בחטיבת ביניים במזכרת בתיה ויש לו סרטוני טיק טוק ויראליים על המקצוע. "יש לי 6,600 עוקבים, קרוב ל-200 אלף צופים בסרטונים, ו-116 אלף לייקים. אני עובד בהייטק באפלייד מטיריאלס, בין היתר מדריך ריקודי סלסה קובנית", הוא מספר. "השאיפה שלי היא  להדביק תלמידים בתשוקה למדע, ועושה את זה בשפה שלהם. בעתיד ארצה להתרחב לעוד המון תחומים הקשורים לחינוך ארצה להיות יזם בתחום החינוך ולהשפיע, לכן הצעד הבא שלי להיות מורה במשרה מלאה. אני אוהב ללמד מאז שאני בכיתה י' בערך והעבודה מאפשרת לי ללמד 4 שעות בשבוע כל עוד אני עומד ביעדים ללמד 4 שעות בשבוע. זה לא בשביל המשכורת, זה כי אני אוהב ללמד ולהבעיר ידע ותשוקה לידע וגם אידיאולוגית לעבור לעולם החינוך ולהשפיע.

אולי יעניין אותך:

"החלום שלי להיות שחקן כדורגל בליגה הכי טובה בעולם"

כך נמלט יואל לוי מהכת החרדית בגואטמלה

ילד הפלא של הכדורגל הישראלי

"נכנסתי לטיקטוק כדי להבין על מה התלמידים מדברים ואז החלטתי לעשות תחרות בין התלמידים מי עושה את המ' (אתגר טיקטוק) ומי שזוכה מאתגר אותי בטיק טוק בחזרה. חמישה תלמידים שלי מכיתה ט' נתנו לי עצות וטיפים איך לערוך סרטונים. אנשים הבינו שאני מורה לפיזיקה וביקשו שאענה להם על שאלות. אז דרך סרטון טיקטוק עניתי לאנשים על השאלות. אני מעביר סרטונים שהם בגדול דיבור ומשלב קטעים מיוטיוב וכו', מוסיף תמונה או משהו מצחיק. האומנות פה לדעתי זה לקחת את הנושאים הכי מורכבים ולהסביר בדקה לילדים שאין להם שום רקע בנושא".

הראיון המלא מתוך העולם הבוקר עם אברי גלעד וטלי מץ | א-ה ב-06:05