"החלום שלי להיות שחקן כדורגל בליגה הכי טובה בעולם"

איתי אביסרור, תלמיד כיתה ח' בירוחם, לוקח חלק בפעילות "שער שוויון" שמאפשרת לילדים בפריפריה ובשכונות מוחלשות לשחק כדורגל וללמוד במקביל

זמן צפייה: 08:49

"שער שוויון" הוא ארגון שפועל בכ-300 בתי ספר בפריפריה ובשכונות מוחלשות. הפרויקט מספק חוג כדורגל – תלבושת, מאמן, הכל – למי שלא יכול לשלם על חוג כזה ומשלב לימודים במקביל.

"אנחנו עושים הסכם עם הילדים – על כל שעה במגרש הם צריכים לשבת שעה במרכז למידה", מספר מודי בראון, מנחה טלוויזיה ומתנדב בעמותה. "אנחנו עובדים בתוך בתי הספר והמורות מדווחות לנו עם איזה ילד צריך לעבוד על מה. המחנכת גם משתתפת בקביעת הסגל לטורנירים, שנקבעים לא רק לפי הרמה של הכדורגל כמובן.

"פעם בשלושה חודשים מתקיים טורניר מחוזי ואז בתי הספר השונים נפגשים: יהודים דתיים, ערבים, יוצאי אתיופיה וכו'. בוגרי התכנית כבר הפכו למאמנים בה ומייצאים את הטריק בין היתר לסרביה, גמביה וכו'".

" אני מחכה לשחק במסגרת שער שוויון מגיל 9", סיפר איתי אביסרור תלמיד כיתה ח' בירוחם, "ראיתי ילדים בגיל שלי היום (14) משחקים וקינאתי בהם. בשנה האחרונה התחלתי לשחק כדורגל אחה"צ בארגון 'שער שוויון' ובנוסף אני משחק בקבוצה 'הפועל ירוחם'. אני לא אוהב ללמוד אבל אוהב מאוד לשחק כדורגל ולכן היה חשוב לי להיכנס לפרויקט. דרך שער שוויון אנחנו לומדים ערכים, מתחרים ומתאמנים מגרש בביה"ס. חשוב לי להמשיך הלאה בתחום ובארגון. החלום שלי להיות שחקן כדורגל בליגה הכי טובה בעולם".