"כתבתי למפכ"ל שיש לו שוטרת שהיא מלאך, ממש גיבורה"

שאול מנחמי פנה למוקד המשטרתי בבקשה לעזרה בתקלת אינטרנט ביתית. מפקדת המשמרת במוקד לקחה ברצינות את הבקשה ודאגה לו לסיוע

זמן צפייה: 08:15

במהלך חודש מרץ, בשיא התפשטות הקורונה בישראל, התקבלה שיחה לא שגרתית במוקד 100 של משטרת ישראל במחוז ת"א. מפקדת המשמרת שענתה לשיחה גילתה שמדובר באדם מבוגר, בן 83 שחיי לבד וזקוק לעזרה עם האינטרנט הביתי, למרות שאין מתפקידה של המשטרה לעזור בנושאים כאלה, החליטה לין פרץ לעשות הכל כדי לעזור. בתחילת השבוע נערך מפגש מרגש בין לין לשאול, שהודה לה ולמשטרה ואף שיגר מכתב תודה לממלא מקום מפכ"ל המשטרה.

עוד בנושא:

"אני מתנצל": הנער הפורץ בפגישה מרגשת עם בעל העסק שסלח

כך נמלט יואל לוי מהכת החרדית בגואטמלה

"בחודש מרץ קיבלתי שיחה במוקד", מספרת רס"ל לין פרץ. "בצד השני שמעתי אדם מבוגר שזקוק לעזרה, זה היה שאול, שביקש ממני עזרה עם האינטרנט הביתי שלו ואמר שאין מי שיעזור לו. בהתחלה הפנתי אותו למוקד 110 שלנו שמטפל בנושאים כאלה וניתקתי, אבל אחרי שנייה הרגשתי רע עם עצמי והבנתי שעד שהוא יתפוס שם מענה אנושי יקח המון זמן, חזרתי אליו והחלטתי לקחת על עצמי לחבר אותו לגורם שיוכל לעזור לו. זה לא היה פשוט, חיכינו זמן רב אבל כשענה נציג הסברתי שהבן אדם לא יכול לחכות כמה ימים לטכנאי כי זה מצב דחוף. הם התחייבו לשלוח סיוע לשאול ולאחר מכן באמת הגיעו ופתרו את הבעיה. הוא הודה לי ממש והתרגש, בתחילת השבוע גם נפגשנו והתרגשתי מאוד, הוא נכנס לי ללב".

"אני בן 83, התאלמנתי לפני כמה חודשים ואני גר לבד", מספר מנחמי. "בגלל הקורונה גם הייתי לבד בלי הילדים והנכדים שפחדו להדביק אותי. באחד הימים פתאום שמתי לב שאין לי חיבור לאינטרנט, כלום לא עבד לי בבית ולא הצלחתי להשיג את חברת התקשורת שאני מנוי בה, אז החלטתי להתקשר למשטרה. במוקד של המשטרה נתקלתי בלין, שהייתה פשוט מלאך! לא פחות מזה, היא התייחסה אליי כאילו אני סבא שלה והתעקשה שאקבל את העזרה שאני צריך ודאגה לי עד שנפתרה הבעיה. בסוף לקחו כמה ימים עד שתיקנו לי, כי הסתבר שזאת בעיה בכל השכונה, אבל אם לין לא הייתה עוזרת לי ומתעקשת זה עלול היה לקחת גם חודשים בתקופה כזאת.

"החלטתי שאני כותב מכתב תודה לממלא מקום מפכ"ל המשטרה, כתבתי לו שיש לו שוטרת שהיא מלאך, ממש גיבורה והודתי בכלל לכל משטרת ישראל, שעושה עבודת קודש בימים כאלה. זה ארגון שהרבה פעמים מושמץ וחוטף אש, ומגיעה להם גם תודה ענקית.
לין סיפרה לי שהיא מתחתנת עוד חודש והזמינה אותי, אני מקווה מאוד שאוכל להגיע ולשמח אותה".