"אני מתנצל": הנער הפורץ בפגישה מרגשת עם בעל העסק שסלח

אבי אילוז, בעלים של עסק שנפרץ על ידי כמה צעירים, קרא להם ליצור איתו קשר ואף הציע להם עבודה. אחד מהם התקשר, התנצל והיום הם נפגשו באולפן "העולם הבוקר"

זמן צפייה: 07:24

בתחילת השבוע התארח אבי אילוז, בעלים של עסק שנפרץ על ידי כמה צעירים, ב"העולם הבוקר" וקרא אצלינו לאותם צעירים ליצור איתו קשר, הבטיח לסלוח להם ואף הציע להם עבודה. החיבור לא איחר לבוא ובעקבות התוכנית התקשר לאבי אחד מהנערים, התנצל בפניו והבטיח לעשות הכל על מנת לפצות את אבי על הנזקים. אתמול הם אף נפגשו יחד בעסק, והפעם - באישור.

"בעקבות התוכנית והפוסט שנחשף לצפיות רבות, קיבלתי את השם של רונן מאנשים שזיהו בעקבות החשיפה", מספר אילוז, "שלחתי לו באינסטגרם הודעה שאני יודע שזה הוא ושאני אשמח שנשב ונדבר. הוא ענה לי כעבור יום, שהוא מצטער ולא התכוון וממש התנצל והסכים להיפגש. נפגשנו אתמול בערב, אני חייב לציין שנחשפתי לילד קסם, הוא ילד מדהים שעוסק בפרקור והוא פרץ יחד עם החברים שלו כדי לשחק. בסך הכל מדובר בילד שצריך הכוונה, הוא מאוד הודה לי ונתתי לו אפשרות לעבוד אצלי ולהיכנס אלי מתי שירצה. ממש התחברתי אליו, הוא ילד מדהים. אני שמח שהצלחנו לסגור את המעגל הזה ואני בטוח שההתנצלות שלו אמתית והוא ילמד מזה הרבה יותר ממה שהוא היה לומד אם הייתי שולח אליו את המשטרה".

"אני בן 17, ואני עוסק בפארקור, שזה ספורט אתגרי", אומר רונן. "לפני יומיים נחשפתי לראיון כאן אצלכם של אבי ושמעתי את מה שהוא אמר והבנתי שאני חייב ליצור איתו קשר, כי באמת הרגשתי רע עם זה. אני לא בנאדם רע, גם החברים שלי לא, אנחנו רק רצינו לעסוק בספורט שלנו ובמה שאנחנו אוהבים. זה ממש לא בסדר שפרצנו למקום בלי רשות ועל זה אני מתנצל ממש ואני לא אעשה את זה יותר לעולם. אני מודה לאבי על הדרך בה הוא פעל בסיפור שלנו, הוא היה יכול גם פשוט להזמין לנו משטרה, והיינו מסתבכים, ואני שמח שהוא נתן לנו את ההזדמנות הזאת להבין בעצמינו את המעשים שלנו. הוא גם הציע לי לעבוד אצלו, כרגע אני עובד במקום אחר, אבל הבטחתי לאבי שאעשה הכל כדי לתקן את הנזקים שעשינו ולהחזיר מה שאני חייב.

"אני מתגייס בקרוב לצה"ל לקרבי, אני אהיה חייל בודד כי אני לא גר אצל ההורים שלי, אני גר לבד עם אחותי ומפרנס את עצמי. עליתי לארץ לפני עשר שנים מצרפת, אבא שלי חי בחו"ל ואמא שלי פה בארץ, אבל אני לא גר איתה בבית בגלל סיבות אישיות".