16 ילדים נותרו יתומים מאב: יהונתן, בועז ואורן נרצחו בפיגוע באלעד

יהונתן חבקוק, אב לחמישה מאלעד, בועז גול, גם הוא - אב לחמישה מאלעד אורן בן יפתח, אב לשישה מלוד הם הנרצחים בפיגוע הקטלני בעיר. בבית החולים עדיין מאושפזים שלושת הפצועים הנותרים, שלושתם במצב קשה

זמן צפייה: 00:44

הבוקר (שישי) הותרו לפרסום שמותיהם של הנרצחים בפיגוע הקטלני אמש בעיר אלעד. יהונתן חבקוק 40, אב לחמישה מאלעד, בועז גול 49, גם הוא - אב לחמישה מאלעד ואורן בן יפתח 35, אב לשישה מלוד.

ראש העיר לוד יאיר רביבו ספד לאורן בן יפתח: "אסון כבד פקד הלילה את העיר לוד. אורן בן יפתח תושב העיר בן 37, אבא ל-6 ילדים נרצח בפיגוע הנפשע באלעד. הלב נשבר לרסיסים במשפחה שפקדו אותה אסונות רבים בשנים האחרונות. אנחנו מלווים כעת את המשפחה בשעה הקשה מנשוא. השם יקום דמו במהרה."

אורן בן יפתח, תושב העיר לוד שנרצח הלילה בפיגוע באלעד
אורן בן יפתח, תושב העיר לוד שנרצח הלילה בפיגוע באלעד

יהונתן חבקוק, הנרצח הנוסף בפיגוע, הותיר אחריו כאמור חמישה ילדים. חבקוק היה מוכר לרבים בעיר בשל עבודתו במוסך בעיר. אשתו פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה: "ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים. ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות. ה' ינקום דמך בעלי היקר והאהוב. אתה תחסר לנו מאוד".

יונתן חבקוק נרצח פיגוע אלעד
יונתן חבקוק, תושב אלעד שנרצח בפיגוע

בועז גול בן ה-49 הוא אבא לחמישה ילדים מאלעד, היה רב של אחד מבתי הכנסת בעיר. מצבם של שלושת הפצועים מהפיגוע מוסיף להיות קשה ולא יציב.

בועז גול, תושב אלעד שנרצח הלילה בפיגוע
בועז גול, תושב אלעד שנרצח הלילה בפיגוע

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר אחר המחבלים, ולאחר לילה של חיפושים המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור החשודים בביצוע הפיגוע באלעד, שני צעירים תושבי הכפר רומאנה שבאזור ג'נין.