בנו של קצין משטרה בכיר נעצר בחשד לפריצה וגניבה של למעלה מ-160 אלף שקלים

פרסום ראשון: שלושה תושבי הצפון, בהם בנו של קצין משטרה, נעצרו בחשד שפרצו לרכב בחריש וגנבו ממנו כספי פידיון של רשת מרכולים. בתחילת השבוע הבא יוגש נגדם כתב אישום

הרכב אליו פרצו השלושה
הרכב אליו פרצו השלושה | צילום: דוברות המשטרה

פרסום ראשון: שלושה תושבי מגדל העמק ושומרה נעצרו על ידי שוטרי ימ"ר חוף בחשד שפרצו לרכב בחריש, וגנבו ממנו כספי פידיון של רשת מרכולים בשווי כולל של למעלה מ-160 אלף שקלים. בין העצורים: בנו של קצין בכיר במשטרת ישראל ממחוז אחר. הבוקר (שישי) הוגשה נגדם הצהרת תובע ובתחילת השבוע הבא - יוגש נגדם כתב אישום.

ממידע שהגיע לידי חדשות 13 עולה כי ביום ראשון השבוע התקבל דיווח במשטרה על התפרצות לרכב פרטי בחריש וגניבת כסף ממנו. כמה דקות לאחר האירוע, השוטרים עצרו את שלושת החשודים בחשד להתפרצות לרכב לשם גניבה, חבלה במזיד לרכב, קשירת קשר לפשע ועוד. ברשות החשודים נתפס הכסף שנגנב, מנפץ זכוכית, מסכת פנים, גז פלפל ועוד.

מהחקירה המשטרתית עלה כי שלושת החשודים תצפתו ועקבו אחר רכב שהוביל כספי פידיון של רשת מרכולים, החל ממגדל העמק, רכסים וחריש. בעת שהרכב הגיע לסניף בחריש פרצו החשודים לרכב לאחר וגנבו שקיות ובהן כספי הפידיון.

כספי הפדיון שנגנבו
כספי הפדיון שנגנבו | צילום: דוברות המשטרה

עוה"ד אתי כרייף וקובי לוי, המייצגים בנו של הקצין הבכיר, אמרו לחדשות 13: "שירתנו במשטרה שנים ארוכות ומעולם לא נתקלנו בלהיטות יתר המתורגמת לבקשה למעצר עד תום ההליכים של חשוד נורמטיבי, לוחם לשעבר, ללא עבר פלילי, שהסתבך לכאורה בחלק מינורי בעבירת רכוש יחידה. במשטרה שכחו שמעצר זה החריג לכלל. נפעל לשחרור ולזיכוי מרשנו שבהתנהלותו לא נפל רבב".

עו"ד קרייף הוסיפה: "יכול להוסיף שגם כשופטת מעצרים בפתח תקווה מעולם לא נתקלתי בבקשה כזו! עבירת רכוש יחידה שלצידה מעצר עד תום ההליכים?". עורכי הדין תמיר סננס ודורון נוי, המייצגים חשוד נוסף אמרו: "החשוד מכחיש כל קשר לאירוע, אנחנו מאמינים שבקרוב הוא ישוחרר לביתו".

עו''ד אתי כרייף
עו''ד אתי כרייף

עו''ד תמיר סננס
עו''ד תמיר סננס

עו''ד דורון נוי
עו''ד דורון נוי