גרסת התלמיד החשוד באונס: כל המעשים היו בהסכמה

הנער בן ה-15 נחקר במשטרה וטען כי המתלוננות חברות שלו ושהוא לא עשה שום דבר בניגוד לרצונן: "כשאחת מהן אמרה לי שלא נוח לה הפסקתי". בחוו"ד מביה"ס הקודם שלו צוין כי הוא נגרר לחברה רעה אך לא הוזכר אירוע של פגיעה מינית

זמן צפייה: 04:05

הנער בן ה-15 החשוד באונס ובמעשים מגונים בתיכון בתל אביב אישר היום (חמישי) בחקירתו כי נפגש עם הבנות המתלוננות, אך טען כי כל המעשים היו בהסכמה. "הן חברות שלי", העיד הנער בחקירה, "לא עשיתי שום דבר שהוא לא בהסכמה, כשאחת מהן אמרה לי שלא נוח לה הפסקתי".

שתיים מהתלונות נגד הנער הן על אונס ואחת מהן היא על מעשה מגונה. היום הוארך מעצרו בארבעה ימים, ושוטרים גם הגיעו לאסוף מסמכים מבית הספר בו הוא למד יחד עם אחת המתלוננות, ושוחחו עם המנהלת והצוות החינוכי.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תאילנד: שרפה את מקום העבודה כי נמאס לה מהבוס

הנשיא מתכנן: חנינה מקלה בעבירות צריכת סמים קלים

האם תחרות מיס יוניברס באילת מביאה כבוד למדינת ישראל?

הערב במהדורה המרכזית פרסמנו את חוות הדעת מבית הספר הקודם של החשוד, שהעבירה המנהלת והמחנכת הקודמת שלו עם מעברו לבית הספר בו הוא לומד היום, ובה אין שום אזכור לאירוע של פגיעה מינית, אך כן צוין כי הוא נגרר לחברה רעה וכי הוא מסוכסך עם תלמיד אחר מבית הספר.

אתמול פורסם בחדשות 13 כי למשטרה יש מספר שמות נוספים של תלמידות שעל פי החשד נפגעו מינית מאותו הנער. יש לציין כי האירוע הראשון התרחש בחודש ינואר האחרון, ולכן במשטרה יבחנו אם הצוות החינוכי בבית הספר ידע על האירוע, ואם כן - מדוע לא דיווח עליו מוקדם יותר.

האונס שדווח בידי אחת התלמידות, שהביא לפתיחת החקירה, אירע לכאורה בשנה שעברה - ורק בימים האחרונים היא שיתפה זאת עם אחת המורות בבית הספר. הסיפור עצמו נחשף אתמול על ידי העיתונאים גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM.