האונס בתיכונים בת"א: נגבו עדויות מהצוות החינוכי באחד מבתי הספר

שוטרים הגיעו ואספו מסמכים באחד ממוסדות החינוך שבהם על פי החשד בוצעו העבירות. זאת, לאחר שהנער החשוד נלקח לחקירה בעקבות תלונות, לפיהן תקף מינית שש בנות בשלושה בתי ספר שונים. מעצרו של הנער החשוד הוארך ב-4 ימים

זמן צפייה: 02:46

המשטרה החלה היום (חמישי) בגביית עדויות ובאיסוף מסמכים מבתי ספר במרכז הארץ, שבהן על פי החשד בוצעו תקיפות מיניות של תלמידות על ידי חשוד כבן 15. לטובת זאת, שוטרים הגיעו לאסוף מסמכים מבית הספר שבו למד החשוד עצמו וגם אחת המתלוננות, ושוחחו עם המנהלת ועם הצוות החינוכי. בהמשך לכך, מעצרו של התלמיד בן ה-15 הוארך בארבעה ימים.

כמו כן, המשטרה עצרה היום לחקירה את הנער, שחשוד בלא פחות משש תקיפות מיניות של תלמידות בשלושה מוסדות חינוכיים שונים בארץ. זאת, לאחר שהתקבלו אתמול תלונות מלפחות שתי תלמידות, שעל פי החשד נפלו קורבן למעשי אונס ומעשים מגונים מצד התלמיד - שלומד איתן בתיכון יוקרתי בתל אביב.

כזכור, אתמול פורסם בחדשות 13 כי למשטרה יש מספר שמות נוספים של תלמידות, שעל פי החשד, נפגעו מינית מאותו הנער. יש לציין כי האירוע הראשון התרחש בחודש ינואר האחרון, ולכן במשטרה יבחנו אם הצוות החינוכי בבית הספר ידע על האירוע, ואם כן - מדוע לא דיווח עליו מוקדם יותר. על כן, מורים צפויים להגיע ולמסור עדות במשטרה.

עו"ד חיים אוחנה, שמייצג את הנער, אמר: "צר לנו שדמו של החשוד במעשים המתוארים הותר ברשתות החברתיות טרם נשמעה גרסתו. ראוי להמתין למיצוי החקירה. מדובר בקטין שטרם מלאו לו 15 שנים, והתלונה הזאת נפלה עליו כרעם ביום בהיר. ראוי שהבירור וגרסתו ישמעו בחדר החקירות בלבד".

עו''ד חיים אוחנה, שמייצג את הנער

לאחר בדיקה, נמצא כי החשוד סולק בעבר משני בתי ספר בעקבות בעיות משמעת, ביניהן אלימות, עישון בבית הספר וכן הלאה. לפי הערכות, האירוע עלה כאשר אחת התלמידות שמעה על הפגיעה המינית שחוותה תלמידה אחרת. בהמשך לכך, התלונה הועברה לידי המנהל במוסד החינוכי, שמיהר לדווח על כך למשטרה - שפתחה בחקירה.

האונס שדווח בידי אחת התלמידות, שהביא לפתיחת החקירה, אירע לכאורה בשנה שעברה - ורק בימים האחרונים היא שיתפה זאת עם אחת המורות בבית הספר. הסיפור עצמו נחשף אתמול על ידי העיתונאים גולן יוכפז וענת דוידוב ברדיו 103FM.