החשד לעבירות מין חמורות מצד תלמיד בת"א: לפחות 6 בנות התלוננו מ-3 בתי ספר

פרטים חדשים סביב פרשת עבירות המין בבתי ספר יוקרתיים בתל אביב: התלמיד החשוד סולק בעבר משני בתי ספר. הטענה לאונס נחשפה כשהתלמידה שיתפה את מורתה על האירוע שהתרחש אשתקד. האירוע השני לפי התלונה התרחש בתיכון אחר לפני כשבועיים

זמן צפייה: 02:27

הפרשה שמטלטת תיכונים יוקרתיים בתל אביב: לפחות שש תלמידות הגישו תלונה נגד התלמיד שחשוד שביצע עבירות מין חמורות בשני בתי ספר. שש התלמידות מגיעות משלושה בתי ספר, משניים מהם סולק אותו תלמיד, כיום בכיתה י', בעקבות בעיות משמעות בהן אלימות ועישון בבית הספר.

האונס לכאורה של תלמידה בתיכון הראשון בתל אביב אירע בשנה שעברה. הוא נחשף רק לאחר שהתלמידה שיתפה את אחת המורות בבית ספר במקרה. האירוע השני היה בתיכון יוקרתי אחר בתל אביב כשהנערה סיפרה לחברותיה שאותו תלמיד תקף אותה מינית לפני שבועיים.

היא סיפרה על המקרה במפגש חברים וחברותיה שיתפו את הצוות החינוכי בבית הספר. מאז היא ממשיכה להגיע לבית הספר ומקבל סיוע וליווי פסיכולוגי צמוד. בתיכון שקשור למקרה הראשון המתואר קיימו הבוקר שיעורי חינוך בנושא לתלמידים.

החשוד טרם נעצר והמשטרה חוקרת את התלונות. בעיריית תל אביב יפו מסרו היום: "העירייה מאשרת כי אכן דווח על מקרים של פגיעה מינית חמורה בשני תיכונים בעיר. מנהלי בתי הספר פעלו כנדרש במקרים כאלו. מעבר לכך לא נוכל להרחיב שכן המקרים נמצאים בחקירת משטרה".

משרד החינוך נמסר בתגובה: "מדובר באירוע קשה וחמור, אשר מצוי בחקירת משטרה. המשרד מלווה את האירוע מרגע שהוא דווח לו, ומעניק תמיכה וליווי אישי לתלמידה הנפגעת על ידי אנשי מקצוע מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי. המשרד תגבר את בית הספר באנשי מקצוע שיסייעו להם בהתמודדות עם האירוע. יצויין כי התלמיד הפוגע אינו בבית הספר. המשרד עוקב אחר חקירת המשטרה ויפעל בהתאם לממצאים שיעלו ממנה".