3 פצועים מירי בגן אירועים ליד אשדוד, בהם שוטר במצב קשה

שוטר שהוזנק לגן אירועים בדרום בעקבות דיווחים על ירי נפצע באורח קשה לאחר שחשוד פתח לעברו באש. שני צעירים נוספים נפצעו במצב בינוני-קל עם פציעות ירי בגפיים. הפצועים פונו לביה"ח אסותא אשדוד, שם התייצב מצבו של השוטר. שני חשודים נעצרו, מרדף אחר חשוד שלישי

זמן צפייה: 02:05

שוטר בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח קשה הלילה (בין שני לשלישי), לאחר שהוזנק לגן אירועים סמוך לאשדוד בעקבות דיווחים על ירי בין עבריינים - ונורה. השוטר פונה לקבלת טיפול בבית החולים אסותא אשדוד, כאשר החשוד בירי וחשוד נוסף, בני 19 ו-24, נפצעו באורח בינוני וקל ופונו גם הם לבית החולים.

המשטרה מנהלת מרדף אחרי חשוד שלישי, שהגיע לגן האירועים בסביבות 01:30 רכוב על טרקטורון כשהוא רעול פנים. החשוד פתח באש לעבר אחד האנשים במקום, ונמלט. כתוצאה מכך, הוזעקו שוטרים למקום, ואחד מהם, כאמור, נורה ונפצע קשה. הוא נותח במהלך הלילה ומצבו התייצב, אך הוא מוסיף להיות קשה. שני הפצועים הנוספים צפוים לעבור ניתוחים במשך היום.

זירת הירי באשדוד
ניידת משטרה באשדוד (ארכיון) | צילום: לירון מולדובן, פלאש 90

מהמשטרה נמסר כי השוטרים תפסו את הנשק ששימש את החשוד שירה בשוטר. עוד נמסר כי נפתחו סריקות נרחבות וכן מצוד אחר החשוד שנמלט על הטרקטורון. סגן מפקד המחוז הדרומי תת-ניצב חיים שמואלי הגיע לזירה, וקיים הערכת מצב במקום לצד מפקד מרחב לכיש ניצב-משנה רועי ולדמן, בסופה הורה על המשך החקירה לאיתור החשוד.