התעמתו עם שוטרים ונמלטו | תיעוד: כך חמקו גנבי רכב ממעצר

בתיעוד דרמטי, נראים ארבעה חשודים רכובים כשהם נמלטים משני שוטרים בחניון תת-קרקעי. אחד חשודים נאבק בשוטר שריתק אותו לרצפה - והצליח לברוח למרות שהשוטר כיוון אקדח לראשו. רק היום נעצר אחד מהחשודים, צעיר תושב רחובות. צפו

זמן צפייה: 03:01

ארבעה חשודים בגנבת רכב הצליחו לחמוק אתמול (שני) ממעצר, לאחר שהתעמתו עם שני שוטרים שניסו לעצור אותם בחניון תת-קרקעי בהרצליה. הארבעה נכנסו לכמה חניונים כשהם רכובים על שני אופנועים שלוחיות הזיהוי שלהם הוסתרו. רק היום, שעות רבות לאחר האירוע, נעצר אחד החשודים, תושב רחובות בן 21 - בזמן בו המשטרה ממשיכה לחפש אחר יתר המעורבים בתקרית החריגה.

בתיעוד דרמטי מהחניון, נראים החשודים נוסעים בשני אופנועים לעבר היציאה - שם נתקלו בשוטרים. שניים מהחשודים המשיכו בנסיעה והצליחו לחמוק מהמקום, לאחר שפגעו בשוטר. במקביל, נראה בתיעוד שוטר שני כשהוא שולף את אחד החשודים מהאופנוע ומשליך אותו על הרצפה, בזמן שהחשוד השני נמלט מהמקום בנסיעה.

בשלב זה אחד השוטרים פתח במרדף רגלי אחר האופנוע, בזמן שהשוטר השני ריתק את החשוד שהופל על הרצפה. על אף שהשוטר כיוון אקדח לראשו, החשוד המשיך להיאבק - עד שהצליח להימלט מהמקום בריצה. השוטר שנותר מאחור לא ירה לעברו ולא פתח במרדף. לאחר שכל החשודים ברחו, המשטרה הצליחה לתפוס את אחד הקטנועים, עליו אותרו כלים המשמשים לפריצה.

זירת דריסת השוטר בצומת רעננה
ניידת (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר בתגובה: "השוטרים חתרו למגע בניסיון לעצור את החשודים, שהתנגדו ותקפו את שני השוטרים, ואף אחד החשודים ניסה לחטוף את הנשק מידיו של השוטר. במהלך המאבק עם השוטרים ארבעה חשודים נמלטו ונתפס הקטנוע עימו רכבו החשודים. המשטרה פועלת לאיתור המעורבים ומבצעת תחקיר של האירוע".