פרשת משה חוגג: אנשי עסקים מוכרים צולמו ב"דירת הפורענות"

בידי המשטרה יש רשימה של לפחות 51 גברים ששהו בדירה בו צולמו חוגג וחבריו במהלך אקטים מיניים עם לפחות 10 נשים, כולל קטינה אחת. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב

זמן צפייה: 02:05

פרשת משה חוגג: לאחר שהיום (שישי) הותר לפרסום כי איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שנעצר בחודש שעבר, חשוד גם בעבירות מין חמורות, הערב ב"שישי" עם אילה חסון חשפנו כי בידי המשטרה יש רשימה של לפחות 51 גברים, ביניהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב.

בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים. כשהחוקרים שאלו את חוגג מדוע יש לו מצלמות בחדר השינה בו הוא מקיים יחסי מין, הוא טען כי בעבר הוא חשש ששלחו לו נערת פיתוי, ולכן הוא החליט להציב שם מצלמות על מנת להגן על עצמו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התאונה בשומרון: הרכב הפלסטיני שהורד לפירוק – ביצע פרסה בקו הפרדה

דיווח: טלפונים של עובדי מחלקת המדינה בארה"ב נפרצו ע"י תוכנה של NSO

"ניסה לגרור אותה לגלגול המוות": צעירה בריטית הותקפה ע"י תנין בזמביה

בין העבירות בהן חשוד חוגג: ביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

משה חוגג
משה חוגג | צילום: רויטרס

כזכור, בית משפט השלום בראשון לציון האריך מוקדם יותר השבוע את מעצרו של חוגג, החשוד גם בעבירות הונאה. המשטרה בוחנת אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז.

על פי החשד חוגג תקף מינית דוגמנית כשהייתה בת 17. תחקיר חדשות 13 חשף כי הסוכן של הדוגמנית השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו שנודע לה על המקרה וביקשה תשובות ממנו על הנושא.