מעשה סדום, סחר בבני אדם וצריכת זנות: אלה עבירות המין שבהן חשוד חוגג

הותר לפרסום לבקשת חדשות 13: איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שנעצר בחודש שעבר, חשוד גם בעבירות מין חמורות בהן גם הדחה לזנות ומעשים מגונים

זמן צפייה: 03:16

לבקשת חדשות 13, היום (שישי) הותר לפרסום כי איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שנעצר בחודש שעבר, חשוד גם בעבירות מין חמורות. בין היתר, חשוד חוגג בביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים וסחר בבני אדם.

בין העבירות הנוספות בהן חשוד איש העסקים: החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט על נסיעת משפחתו לחו"ל: "לא כל החלטה שלנו היא מושלמת"

אחרי 35 שנה: כתב אישום נגד שני חסידי ברלנד בגין רצח הנער ניסים שטרית

מחקר גדול בבריטניה: חיסוני הבוסטר עשויים להיות יעילים מפני האומיקרון

משה חוגג
משה חוגג | צילום: רויטרס

משה מזור ועמית חדד, עורכי הדין המייצגים את חוגג, מסרו כי לאחר התייעצות עמו החליטו למשוך את הערר שהוגש בעניין צו איסור הפרסום. "ההחלטה התקבלה לאחר הבנה כי מרבית הדברים פורסמו בדרך זו או אחרת ולכן אין עוד טעם בצו במתכונתו זו. הפרסומים גורמים למר חוגג, רעייתו וילדיו נזק כבד שיכול שיהא בלתי ניתן לריפוי לכשיתברר שלחשדות הללו אין ביסוס. אנו קוראים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין לפני חריצת דינו של מר חוגג ולא להתבסס על פרסומים שמקורם בבעלי אינטרס".

כזכור, בית משפט השלום בראשון לציון האריך מוקדם יותר השבוע את מעצרו של חוגג, החשוד גם בעבירות הונאה. המשטרה בוחנת אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז.

על פי החשד חוגג תקף מינית דוגמנית כשהייתה בת 17. תחקיר חדשות 13 חשף כי הסוכן של הדוגמנית השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו שנודע לה על המקרה וביקשה תשובות ממנו על הנושא.