בנט על נסיעת משפחתו לחו"ל: "לא כל החלטה שלנו היא מושלמת"

בפוסט בפייסבוק התייחס רה"מ לביקורת וגם לשיחות הגרעין בווינה: "נפעל בנחישות באמצעים מדיניים ואחרים על מנת להבהיר שלא נסבול זאת", למבצע חיסוני הילדים: "מעריך שהשבוע נגיע ל-100 אלף ילדים מחוסנים"

נפתלי בנט ואשתו גילת
רה"מ נפתלי בנט ואשתו גילת | צילום: מתוך פייסבוק

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס בפוסט שכתב היום (שישי) בפייסבוק לנסיעת אשתו וילדיהם לחופשה בחו"ל, וכתב כי "במקרה הזה אני מקבל את הביקורת. לא כל ביקורת היא מתקפה אישית - ולא כל החלטה שלנו היא מושלמת". בהמשך כתב כי "התנהלנו בנושא בשקיפות מוחלטת".

בנוסף, התייחס בנט לחידוש שיחות הגרעין בווינה, וכתב: "שאיראן מבצעת סחטנות גרעינית, ואסור להיכנע לזה. איראן מפרה את כל הכללים, וכבר באפריל השנה החלה להעשיר אורניום בדרגה גבוהה מאד של 60% - לכן הדבר המתבקש הוא להעמיד אותה במקום, ולמערב יש בהחלט כלים לעשות זאת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מעשה סדום, סחר בבני אדם וצריכת זנות: אלה עבירות המין שבהן חשוד חוגג

אחרי 35 שנה: כתב אישום נגד שני חסידי ברלנד בגין רצח הנער ניסים שטרית

מחקר גדול בבריטניה: חיסוני הבוסטר עשויים להיות יעילים מפני האומיקרון

Meeting Of Jcpoa Joint Commission In Vienna
הנציגות האיראנית בשיחות הגרעין בווינה | צילום: רויטרס

בהמשך לדברים, עבר רה"מ להתייחס לנושא הטיפול בווריאנט הקורונה: "אחרי שבגל הדלתא הואשמתי בחוסר זהירות, בגלל התנגדותי לסגרים ולהגבלות מיותרות - השבוע האשימו אותי בזהירות יתר. האמת היא, שאנחנו לא זהירים מדי ולא רגועים מדי. הקורונה היא נגיף חמקמק, ופעמים רבות מה שצריך וחובה לעשות - מנוגד לאינטואיציה. כל עוד אין תשובה בסבירות גבוהה שהחיסונים אפקטיביים מאד מולו - אינני מתכוון לקחת סיכונים".

באשר לחיסוני ילדים, כתב בנט כי השבוע הוא מעריך שנגיע ל-100 אלף ילדים מחוסנים: "יש סיבה שבגללה העולם נושא אלינו עיניים בנושא הקורונה. הראנו שאנחנו יודעים מה אנחנו עושים. גלו סבלנות להגבלות, כך נשמור על ישראל פתוחה ובריאה. לכו להתחסן בבוסטר וקחו את הילדים להתחסן".

נתב''ג, קורונה
הגבלות קורונה בנתב''ג | צילום: רויטרס

לבסוף, כתב ראש הממשלה על החלטתו השבוע להגדיר את הימ"מ כיחידה הלאומית לטרור, שמדובר ברגע המשמח והמרגש ביותר בשבוע הזה. באשר לאשתו, שהחליטה לטוס עם ילדיו לחופשה בחו"ל, כתב כי היא "האדם המקסים וטוב הלב ביותר" שהוא מכיר. "כל הכללים שחלים על כל משפחה אחרת, יחולו גם על בני משפחתי. מהשדה - לבידוד".