לפני רצח הפעוט בלוד: החשוד הורחק בצו מקרובת משפחה

לאחרי שבמשטרה הודיעו בטעות כי רצח הפעוט בלוד הוא מקרה של אלימות במשפחה, ואז תיקנו וטענו כי אין בין השניים קשר משפחתי - סנגורו של החשוד טוען כי לפני הרצח הגישה דודתו של הפעוט תלונה, וכי הוצא נגד הראשון צו הרחקה לחודש ימים. בחקירתו טען כי שמע בראשו "קולות של טרולים". מעצרו הוארך ב-13 ימים

זירת הדקירה בלוד
זירת הדקירה בלוד | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מעצרו של החשוד שדקר את הפעוט עילאי קירושין בן השנתיים למוות בלוד הוארך היום (שישי) ב-13 ימים, בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בדוברות מחוז מרכז של המשטרה מסרו אינספור הסברים לאירוע - שעד עכשיו לא ממש ברור. תחילה יצאה בטעות הודעה שמדובר במקרה של אלימות במשפחה, כאשר במשטרה טענו כי החשוד שנעצר הוא אביו של הפעוט. לאחר מכן, המשטרה תיקנה ואמרה כי אין קשר משפחתי בין הצדדים. לבסוף הסבירו כי "הנסיבות בבדיקה". לעומת זאת, בבית המשפט עלתה טענת סניגורו של החשוד, לפיה בין משפחת הקורבן לבין החשוד היה סכסוך קודם שלדבריו אף הגיע למשטרה וגרם להרחקתו.

לפי הסנגור, דודתו של הפעוט והחשוד התעמתו בחנות טלפונים אבל היא לא ייחסה לכך חשיבות. זמן קצר לאחר מכן, היא הגישה תלונה מקוונת על אדם ששלח לה תמונות אינטימיות וגסות. המשטרה גילתה כי מדובר בחשוד, והוציאה נגדו צו הרחקה ל 30 יום. החשוד, שנחקר במשטרה, הכחיש את הטענות שהוצא נגדו צו הרחקה מהאישה.

נזכיר, כי הרצח המחריד התרחש אמש, בשעה שהייתה האם עם התינוק. החשוד הבחין בה - והתנפל על התינוק ודקר אותו למוות. בחקירתו טען החשוד כי שמע בראשו "קולות של טרולים" שאמרו לו לדקור את התינוק.