משה חוגג צפוי להשתחרר למעצר בית - 12 נשים העידו נגדו במשטרה

מספר צעירות הגיעו למסור עדות בעקבות סרטונים שנמצאו בטלפון האישי של איש העסקים. במקביל, המשטרה מחזיקה בעשרות שמות של נשים מחו"ל שהוטסו לישראל, חלקן ללילה אחד בשביל קיום יחסי מין

זמן צפייה: 00:30

משה חוגג צפוי להשתחרר למעצר בית, כך פורסם היום (שישי) בחדשות 13. עם זאת, השחרור איננו מגיע מחוסר ראיות - המשטרה גבתה 12 עדויות מנשים צעירות שהגיעו בעקבות סרטונים שנמצאו בטלפון האישי של איש העסקים.

בנוסף לכך, למשטרה עשרות שמות של נשים שהוטסו תמורת תשלום ממדינות שונות, חלקן אף ללילה אחד בלבד וקיבלו מחוגג תשלום גם על מנת לקיים יחסי מין עם אנשים נוספים מלבדו. על פי דברי המשטרה, מדובר בתיק של ניצול מחפיר, במסגרתו חוגג היה "צד" נשים לפי גילן והמראה החיצוני שלהן, כאשר המבוגרת מביניהן בת 25 בלבד.

כזכור, ב"שישי" עם אילה חסון נחשף  בשבוע שעבר כי בידי המשטרה יש רשימה של לפחות 51 גברים, ביניהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב. בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים.

בתחילת השבוע פורסם על מכשיר הטלפון הנייד של איש העסקים משה חוגג נמצא חומר פדופילי. יש לציין כי לא מדובר בחומר שהוא צילם בעצמו - אך עצם ההחזקה היא עבירה פלילית. לטענת חוגג, הוא קיבל את החומר בקבוצת ווטסאפ, לא העביר אותו לאף אחד ולא הוריד אותו למכשיר.

בתוך כך, לאחר שפורסם כי חוגג הוקלט בשיחה עם גורם עברייני בדבר השקעה של איש עסקים מוכר אחר, כעת הותר לפרסם כי איש העסקים המוכר הוא טדי שגיא. מדובר בפרשה הכלכלית של חוגג ושגיא אינו חשוד בכלום. במשטרה נבדקה ההקלטה בה הושמע שמו של שגיא.

לפני כשלושה שבועות פורסם כי המשטרה בחנה אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז. הגורמים חשודים שהעניקו הלוואות פיקטיביות לאנשים, אותן הם העבירו לגורמים חיצוניים - במסווה של השקעה. בכספים אלו נעשה לכאורה שימוש לצרכיו האישיים של חוגג. לאחר הנפקת המטבעות הווירטואליים, הכוורת רוקנה לכאורה את קופת המיזמים, והותירה אותה ריקה.