פרשת חוגג: ההקלטה שמסבכת את אחד מעשירי הארץ

בידי החוקרים הקלטה שבה בעלי בית"ר ירושלים ומקורב אליו שוחחו עם גורם עברייני על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר בעסקיו - שתתבצע על ידי איש העסקים המוכר. במשטרה חשודים כי יש קשר בין לחשדות על הלבנות הון נגד חוגג

זמן צפייה: 03:16

פרשת משה חוגג: המשטרה חוקרת חשד לפיו איש עסקים ישראלי מוכר מאוד, שאינו נמצא כרגע בישראל, היה מעורב בעסקיו של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג - כך פורסם הערב (שבת) בחדשות 13. בידי החוקרים הקלטה של חוגג, של עדי שלג (אחד מהמקורבים לחוגג שנעצר גם הוא לאחרונה) ושל גורם המקושר לארגוני פשיעה בארץ.

בשיחה מדברים השלושה על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר מטעם איש העסקים המוכר - דרך הגורם העברייני - בעסקיו של חוגג. החוקרים יצטרכו ככל הנראה לזמן את איש העסקים לחקירה והם גם הגיעו אל הגורם העברייני. בין היתר, נחשד כי יש קשר בין הדברים לבין הלבנת ההון של חוגג.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפוליטיקה, התחביבים והמוזיקה: המופע של דודי אמסלם

"אנחנו לבד במערכה": הסבים והסבתות שנותקו מנכדיהם

ברקע המו"מ עם המעצמות: פיצוץ נשמע ליד מתקן הגרעין בנתנז שבאיראן

כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי המשטרה בחנה אפשרות לפיה חוגג הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז. הגורמים חשודים שהעניקו הלוואות פיקטיביות לאנשים, אותן הם העבירו לגורמים חיצוניים - במסווה של השקעה. בכספים אלו נעשה לכאורה שימוש לצרכיו האישיים של חוגג. לאחר הנפקת המטבעות הווירטואליים, הכוורת רוקנה לכאורה את קופת המיזמים, והותירה אותה ריקה.

אתמול ב"שישי" עם אילה חסון נחשף כי בידי המשטרה יש רשימה של לפחות 51 גברים, ביניהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב. בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים.

משה חוגג
משה חוגג

בין עבירות המין בהן חשוד חוגג: ביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

על פי החשד חוגג תקף מינית דוגמנית כשהייתה בת 17. תחקיר חדשות 13 חשף כי הסוכן של הדוגמנית השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו שנודע לה על המקרה וביקשה תשובות ממנו על הנושא.