שיטת הציד של חוגג נחשפת: לפחות 12 נשים הסכימו להעיד נגד איש העסקים

כפי שפורסם בחדשות 13 בסוף השבוע, איש העסקים ישוחרר מחר למעצר בית. גורמים המעורים בחקירה אומרים כי אין ספק שיוגש כתב אישום. לפי החשד, חוגג איתר בנות הנזקקות לכסף שיוכלו לקיים איתו יחסי מין ושילם להם מהכסף שגנב לפי החשד בתיק הכלכלי נגדו

זמן צפייה: 02:11

12 הנשים שמסרו עדות נגד איש העסקים משה חוגג הסכימו לעמוד על דוכן העדים אם וכאשר יתנהל נגדו משפט. בלהב 433 הגישו 4 חיקורי דין ב-3 יבשות על מנת להגיע לאותן נשים שנמצאות בחו"ל, וגורמים במשטרה אמרו היום (שני) כי למרות השחרור למעצר בית מחר, "התיק חזק מאוד, יהיה פה כתב אישום".

רגע לפני שהוא משתחרר ל-30 ימי מעצר בית מוחלט, מתברר עד כמה המשטרה התקדמה בתיק החקירה שמנוהל נגד חוגג גם בתחום עבירות המין וגם בתחום הכלכלי. "מדובר בעבירות מין חמורות", אמרו גורמים המעורים בחקירה. במשטרה מציינים שוב כי בידיהם שמות של עשרות נשים נוספות שנפגעו מינית מחוגג, בארץ וברחבי העולם. יחד עם זאת, 3 נשים שעלה חשד כי נפגעו מינית לא הסכימו לשתף פעולה עם המשטרה ולהעיד נגד חוגג.

במשטרה אמרו כי היקף החשדות הכלכליות נגד משה חוגג מסתכם ב-290 מיליון דולר בארבעה מיזמים שונים. עוד עלה מהחקירה כי משה חוגג הפעיל מערכת "ציד" על מנת לאתר בנות יפות, צעירות, כאלה הנזקקות לכסף על מנת שיוכלו לקיים איתו יחסי מין.

משה חוגג
משה חוגג

בנוגע ל-12 הנשים עולה כי החשד העיקרי נגד חוגג שהוא שידל אותן לזנות. יש נשים שמסרו עדויות על כך שחוגג שילם להן כסף עבור מפגש מיני אחת, עבור חלק מהן היו כמה מפגשים. גורמים במשטרה אמרו כי במקרים שהתבררו כי היה מעין רומן, לא המשיכו עם התלונה. במשטרה ציינו כי לפחות במקרה אחד הוא הפעיל אישה אחרת כדי "שתגייס" לו צעירה לקיום יחסי מין על פי המראה שלה.

במשטרה אמרו כי למרות השחרור, התיק חזק מאוד. עוד אמרו גורמים המעורים בחקירה כי מערכת הציד הביאה לכדי חשד כבר של הבאת אישה לזנות וסרסור נשים. יש נשים, כך עולה החשד שקיבלו אלפי וגם מאות אלפי שקלים מאותם כספים שעל פי החשד חוגג "גנב" במסגרת העבירות הכלכליות.

בידי המשטרה עדויות לכך שחוגג שילם והעביר בעצם נשים לאחרים ומכאן מתקיימת עבירת הסרסור והשידול לזנות. עוד עולה כי במשטרה כבר פנו באמצעות המחלקה הבינלאומית לביצוע חיקור דין של נשים רבות בחו"ל בשלוש יבשות: אמריקה, אירופה ואסיה. לפחות כמה נשים, שנוצר עימן קשר והגיעו לישראל לצורך קיום יחסי מין בכסף, הסכימו לתת את עדותן בחיקור הדין.

ביום שישי פורסם לראשונה בחדשות 13 כי חוגג ישוחרר למעצר בית. השחרור אינו מגיע מחוסר ראיות, כאמור, לאחר שהמשטרה גבתה עדויות מ-12 נשים צעירות בעקבות סרטונים שנמצאו בטלפון האישי של איש העסקים.

בנוסף לכך, למשטרה עשרות שמות של נשים שהוטסו תמורת תשלום ממדינות שונות, חלקן אף ללילה אחד בלבד וקיבלו מחוגג תשלום גם על מנת לקיים יחסי מין עם אנשים נוספים מלבדו. על פי דברי המשטרה, מדובר בתיק של ניצול מחפיר, במסגרתו חוגג היה "צד" נשים לפי גילן והמראה החיצוני שלהן, כאשר המבוגרת מביניהן בת 25 בלבד.

בשבוע שעבר נחשף בחדשות 13 כי בידי המשטרה רשימה של לפחות 51 גברים, בהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב. בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים.

עוד פורסם בחדשות 13 כי על מכשיר הטלפון הנייד של איש העסקים משה חוגג נמצא חומר פדופילי. יש לציין כי לא מדובר בחומר שהוא צילם בעצמו - אך עצם ההחזקה היא עבירה פלילית. לטענת חוגג, הוא קיבל את החומר בקבוצת ווטסאפ, לא העביר אותו לאף אחד ולא הוריד אותו למכשיר.