יממה לאחר הפיצוץ ברחובות - למשטרה עדיין אין תשובות: "מתעסקים במירון במקום בשטח"

יחידת להב 433 תנסה לסייע בחקירת מטען החבלה שהתפוצץ מתחת לרכבה של אישה בהריון שנסעה עם בתה הפעוטה, מתוך הבנה שהמחוז לא יכול להתמודד לבד עם הקרב בין ארגוני הפשיעה. מהמשטרה נמסר: "נעשות עוד המון פעולות מבצעיות שבוודאי לא נספר עליהן בכלי התקשורת"

פיצוץ רכב ברחובות

תעלומת הפיצוץ ברכב ברחובות: יממה לאחר שמטען חבלה התפוצץ מתחת למכונית והביא אתמול (שלישי) לפציעתה של אישה בהריון, שהייתה עם בתה בת השנה וחצי - ולמשטרת מחוז מרכז עוד אין תשובות.

מתוך הבנה שהמחוז לא יכול להתמודד לבד עם הקרב בין ארגוני הפשיעה, יחידת להב 433 הצטרפה לחקירה ותנסה לסייע בנושא האמור. זאת על רקע הקרב שמתנהל בין שני המחנות של ארגוני הפשיעה באזור - האחד של עמוס לביא, והשני של אייל נגר מארגונו של בני שלמה. ההערכה היא כי הפיצוץ הוא צעד אחד נוסף בקרב שמתנהל ביניהם, וצפוי להימשך עוד.

בהמשך למקרה, עצרו לפנות בוקר בלשי ימ"ר לכיש שלושה חשודים בדירה באשדוד עם אקדח, תחמושת ואמצעי זיהוי של בלשים - רגע לפני שיצאו לניסיון חיסול. השלושה, על פי המודיעין המשטרתי, מזוהים כמקורביו של נגר. בתוך המשטרה קיימת ביקורת לא קטנה על התנהלות הפיקוד הבכיר בנושא. "נראה שכולם מחכים לעדות של שבתאי בוועדת מירון, וגם הוא עסוק בזה - ופחות במלחמות העבריינים בשטח".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הדברים הללו לא קורים מעצמם, ומתקיימות בנושא הערכות מצב ונעשות פעולות מבצעיות שלא נספר עליהן בכלי התקשורת. צר לנו על הדיווח השגוי, ולשמחתנו נתוני הפשיעה בישראל מוכיחים דווקא שהמשטרה פועלת, ופועלת רבות".

כזכור, אישה בהיריון ובתה הפעוטה נפצעו אתמול בפיצוץ רכב בשכונת מגורים ברחובות. שתי הפצועות פונו לבית החולים קפלן בעיר, כאשר האמא בת ה-29 פונתה במצב בינוני-קשה כשהיא סובלת מרסיסים וחבלה ברגליה, אך במצב יציב ובהכרה מלאה. ההערכה הראשונית הייתה שהמטען הוטמן על רקע יריבות בין ארגוני פשע. עם זאת, עדיין נחקר אם יש קשר כזה לאישה או למי מבני משפחתה.