משפחת הפצועה מפיצוץ הרכב: "אנחנו לא קשורים לעולם הפשע"

בני משפחתה של האישה ההרה, שנפצעה עם בתה בפיצוץ הרכב, הוסיפו כי הם מתפללים לשלום האם ומקווים להחלמתה. לדבריהם הילדה עדיין מתאוששת. "היא הייתה ברכב עם הבת הקטנה שלה. בעלה נסע לעבודה, קיבל טלפון - וחזר הביתה"; במשטרה מעריכים: "טרם ברור אם המפעיל ידע שהאם ובתה נמצאות ברכב"

זמן צפייה: 00:24

פיצוץ הרכב ברחובות: בני משפחתה של האישה שנפצעה מפיצוץ רכבה הבוקר (שלישי) ברחובות מסרו היום כי "אנחנו לא קשורים לעולם הפשע". לדבריהם, "אנחנו רק מתפללים לשלום האם ומקווים להחלמתה, היא הייתה ברכב עם הבת הקטנה שלה. בעלה נסע לעבודה וקיבל טלפון וחזר - מזל שהילדה בסדר, היא עדיין מתאוששת".

כזכור, מדובר באישה הרה בת כ-29 שנסעה יחד עם בתה הפעוטה בשכונת מגורים בעיר. היא פונתה במצב בינוני-קשה לאחר הפיצוץ, כשהיא סובלת מרסיסים וחבלה ברגליה, אך במצב יציב ובהככרה מלאה. בשלב זה, לאחר בדיקת רופא נשים, מצב העובר יציב.

האישה הועברה לניתוח ברגלה ולאחר מכן תתבצע הערכה נוספת. הפעוטה, בת כשנה וחצי, פונתה במצב קל עם חבלת ראש. הפיצוץ אירע לאחר שהאישה החלה לנסוע ויצאה מחניית הבניין, ייתכן והדבר מעיד על פעולה שהופעלה בשלט על ידי אדם שהיה בסביבה.

הערכה היא שהמטען הוטמן על רקע יריבות בין ארגוני פשע והחשד הוא קשור לאחד מהצדדים. עם זאת, עדיין נחקר אם יש קשר לאישה או למי מבני משפחתה. בהמשך לכך, במשטרה מעריכים כי מטען החבלה שהוביל לפציעתן של צעירה בהיריון ובתה הופעל בשלט רחוק. בנוסף, טרם ברור אם המפעיל ידע שהאם ובתה נמצאות ברכב. עד ראייה שהיה באזור סיפר כי "האמא צרחה בטירוף. היו לה חבלות קשות ברגליים שאלה כול הזמן 'מה עם הילדה מה עם הילדה?'".