רכב התפוצץ ברחובות: אישה בהיריון ובתה נפצעו בינוני וקל

אישה בת כ-30 ובתה בת כשנה וחצי נפצעו באורח בינוני וקל בפיצוץ הרכב ברחוב כרמל בעיר. שתיהן פונו לבית החולים קפלן. עד ראייה סיפר כי "האמא צרחה בטירוף. היא שאלה כול הזמן 'מה עם הילדה מה עם הילדה?'"

זמן צפייה: 00:22

אישה בהיריון ובתה הפעוטה נפצעו בפיצוץ רכב בשכונת מגורים ברחובות הבוקר (שלישי). שתי הפצועות פונו לבית החולים קפלן בעיר כאשר האמא, בת כ-29 פונתה במצב בינוני-קשה כשהיא סובלת מרסיסים וחבלה ברגליה אך במצב יציב ובהכרה מלאה.

בשלב זה, לאחר בדיקת רופא נשים, מצב העובר יציב. האישה הועברה לניתוח ברגלה ולאחר מכן תתבצע הערכה נוספת. הפעוטה, בת כשנה וחצי, פונתה במצב קל עם חבלת ראש. הפיצוץ אירע לאחר שהאישה החלה לנסוע ויצאה מחניית הבניין, ייתכן והדבר מעיד על פעולה שהופעלה בשלט על ידי אדם שהיה בסביבה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-crime-and-justice-crime-part-2201250838' autoplay='0' credit='' desc='המשטרה בזירת האירוע' poster='' kid='1_z0bwkjae' duration='28']

ההערכה היא שמדובר במלחמות עבריינים והיה ניסיון לפגוע באדם אחר - אולי בעלה של האישה. עד ראייה שהיה באזור סיפר כי "האמא צרחה בטירוף. היו לה חבלות קשות ברגליים שאלה כול הזמן 'מה עם הילדה מה עם הילדה?'".

חובשי מד"א שאהדי אלשמאלי וארז כהן סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק , סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בנינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני".

Ukzttx
פיצוץ הרכב ברחובות

Whatsapp Image 2022 01 25 At 0
זירת הפיצוץ ברחובות | צילום: דובורת איחוד הצלה