החל מ-54 יורו לכיוון: TUS מציעה 40 אחוז הנחה על הטיסות שלה מתל אביב

בנוסף 100 הלקוחות הראשונים שירכשו כרטיס יקבלו גם שובר הנחה לטיסה הבאה ללרנקה. כל זאת לרגל חזרתה הקרובה של חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways אל ישראל

TUS Airways
טוס חזרה לטוס | צילום: אלעד ויינשטיין

חברת התעופה TUS Airways שבה לישראל ושמחה להכריז על השקת מבצע מיוחד המעניק ללקוחות הנחה של 40% על טיסות בין תל אביב ללרנקה,  מחירי הטיסות לכיוון מתל אביב ללרנקה החל מ-54 אירו כולל מיסים בטיסות נבחרות.

המבצע תקף לטיסות היוצאות עד 30 במרץ 2024 למזמינים עד 4 בפברואר 2024.

בנוסף, 100 הלקוחות הראשונים שירכשו את אחד מכרטיסי המבצע המיוחד באתר של TUS Airways יקבלו גם שובר המציע 50 אירו הנחה על הטיסה הבאה שלהם בין תל אביב ולרנקה.

מבצע השוברים תקף בטיסות עד סוף יוני 2024. השוברים יונפקו עד ה-31 בינואר 2024.

"מכירת ינואר" המיוחדת הזו נועדה לחגוג את חידוש השירותים של TUS Airways מישראל לקפריסין החל מה-25 בינואר 2024 ולספק אפשרות נוחה ליהנות מחופשת התרעננות או נסיעת עבודה בקפריסין.

כתבות נוספות ב-mood:

 

הטיסות תל אביב ללרנקה יפעלו בתחילה בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, אך בכוונת חברת התעופה להגדיל את הטיסות ליומיות בהקדם האפשרי. הטיסות יפעלו בימי ראשון, שני וחמישי עם לוח זמנים אטרקטיבי המתאים  גם לנוסעים עסקיים וגם לאלו שמעוניינים בחופשה מרגיעה ובסופשבוע ביעד קרוב - קפריסין.

קפריסין בחודשים פברואר-מרץ היא יעד נפלא עם מזג אוויר נעים, פריחה אביבית משגעת, מסלולי טיול בהרי טרודוס המזמנים מפלים זורמים, קרנבל בלימסול, מחירים נוחים בבתי המלון ואווירה רגועה.

בואו לגלות מה אפשר לעשות בקפריסין בסוף החורף

שקדיות בהרי הטרודוס
שקדיות בהרי הטרודוס | צילום: מיכל בן ארי מנור