בקרוב חוזרים לגן עדן: החל מפברואר תוכלו שוב לטוס לאיי סיישל

מפנטזים על חולות לבנים, מים בצבע טורקיז, ריזורטים מפנקים ודולפינים? אוטוטו לא צריך יותר לחלום, חברת אייר סיישל חוזרת לטוס לישראל ב-6.2 ויש גם מחירי השקה מחודשת: החל מ- $655 לטיסה

איי סיישל
יעד חלומי: איי סיישל | צילום: Shutterstock

חברת התעופה "אייר סיישל" מודיעה רשמית על החזרת הטיסות השבועיות ליעד החלומות סיישל. הטיסה הראשונה תתבצע ביום שלישי, 6/2/24. היציאה מתוכננת לשעה 23:25; הגעה לסיישל בשעה 07:45 (ב-7/2). הטיסה החוזרת תתבצע ב-13/2 בשעה 17:30; הגעה לשדה התעופה בן גוריון בשעה 21:50. משך הטיסה 6:20 שעות.

מחירים מיוחדים לרגל חידוש הטיסות

לרגל חידוש הטיסות הישירות, "אייר סיישל" מציעה מחירים מיוחדים: החל מ- $655 לטיסה במח' תיירות (כולל מזוודה עד 30 ק"ג). כרטיסי מחלקת עסקים מתחילים מ-1,591 $ (כוללים מזוודה עד 40 ק"ג).
המטוס איתו תתבצע הטיסה הינו Airbus A320neo עם 156 מושבים במחלקת תיירות ו-12 מקומות בביזנס.

מר צ'רלס ג'ונסון, סמנכ"ל שיווק של "אייר סיישל", מסר: "אנו נרגשים לחדש את הטיסות הישירות מישראל לסיישל. זו תקופה נהדרת ליהנות מחופי הים האקזוטיים ומזג האוויר החם בסביבה בטוחה ורגועה".

מחברת "טרנובה", המייצגת את אייר סיישל בישראל, נמסר: "אנו  מקווים שהגישה הישירה לסיישל תשרת את הישראלים הרבים הזקוקים להפוגה המרגיעה. אנו מברכים את אייר סיישל על שובם לישראל ועל הוזלת המחירים במיוחד לתקופה מורכבת זו."

מטוס של חברת "אייר סיישל"
מטוס של חברת "אייר סיישל" | צילום: Shutterstock

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

סיישל בחורף ובאביב

באיי סיישל, הממוקמים בין 4-11 מעלות דרומית לקו המשווה, בים ההודי המערבי, שורר מזג אוויר סובטרופי (חם ולח כל השנה) המושפע ממונסונים, זרמי האוקיינוס ​​ההודי ו"רוחות הסחר" המגיעות מהים.

יש שתי עונות בסיישל  עונה רטובה ועונה (יחסית) יבשה.

חודשים דצמבר עד אפריל נחשבים בסיישל העונה הרטובה, כאשר המשקעים הולכים ומתמעטים החל מחודש פברואר. שני החודשים החמים ביותר הם מרץ ואפריל עם טמפרטורות שנעות בין 27-32 מעלות.

בעוד שמבוגרים יעדיפו לטוס לסיישל בחודשים פברואר ומרץ לחופשה רומנטית, הלוא שמשפחות יכולות לתכנן כעת נסיעה עם הילדים בפסח.

סיישל עם ילדים?

תתפלאו, אבל יש מספיק מה לעשות עם ילדים בסיישל ואם אתם מחפשים יעד טרופי ומיוחד לפסח איי סיישל יכולים להיות רעיון מצויין.

סיישל
מזג האוויר חמים וטרופי | צילום: שאטרסטוק

 

מה אפשר לעשות בסיישל עם ילדים?

חופשה משפחתית בסיישל היא בראש ובראשונה חופשת בטן גב, ספורט ימי לצד מפגש מרהיב עם טבע טהור ובראשיתי וריזורטים שמיועדים למשפחות ברמות מחיר שונות.

חופים: איי סיישל הם ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בעולם, עם חול לבן, מים תכולים ומזג אוויר חם ונעים. ילדים יכולים ליהנות לשחות, לשחק בחול, לצלול עם שנורקל או שנורקלינג, או סתם להירגע ולהשתזף.

פעילויות מים: איי סיישל מציעים מגוון רחב של פעילויות מים, כולל צלילה, שנורקלינג, קיאקים, אופנועי ים, סירות מפרש ועוד. פעילויות אלה יכולות להיות דרך מהנה לחוות את הטבע הימי המגוון של איי סיישל.

פארקים לילדים: למרות שאין בסיישל פארק שעשועים גדולים כפי שאנחנו מכירים מיעדים אחרים, הלוא שאיי סיישל מציעים מספר פארקים לילדים, כולל The Children's Discovery Garden בויקטוריה, פארק המים Aqua Splash בגרנד קוסמור ו-The Marine Discovery Centre בפרלין. פארקים אלה מציעים מגוון רחב של מתקנים ומשחקים לילדים, ויכולים להיות דרך מהנה להעביר כמה שעות מהיום.

לינה מומלצת למשפחות: ריזורט maia-seychelles השייך לרשת אננטרה הוא ריזורט ידידותי למשפחות המעניק חוויה יוקרתית מושלמת נטועה בטבע הטרופי העוטף את כל מתחמי המלון.

המלון הינו מלון ווילות יוקרתיות בעיצובו של אדריכל הנופש ביל בנסלי אשר שילב אלמנטים של נחושת עם ריהוט רך ואלגנטי.

בכל וילה בריכת אינפיניטי או גישה לחוף פרטי ומבודד של המלון. הריזורט כולל גם מספר מסעדות עילית, גני פרחים שופעים ומתחם ספא יוקרתי.

סיישל
איי סיישל מתאימים גם למשפחות עם ילדים | צילום: Istock

 

אספנו מספר רעיונות לפעילויות שניתן לעשות בסיישל עם ילדים:

שייט יומי לאי פרלין: פרלין הוא אחד האיים הפופולריים ביותר בסיישל, והוא מציע מגוון רחב של אטרקציות לילדים. תוכלו לבקר בחופים היפים של האי, לצאת לצלילה או שנורקלינג, או לבקר בפארק המים Aqua Splash.

שייט דולפינים: סיור שייט לצפייה בדולפינים הוא דרך מהנה לראות את בעלי החיים היפים האלה מקרוב.

ביקור בשמורת הטבע ואלה דה מאי: שמורת הטבע ואלה דה מאי היא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והיא ביתם של מגוון רחב של צמחייה ובעלי חיים. הילדים יוכלו ללמוד על הטבע ולהתרשם מהנופים המרהיבים של השמורה.

Praslin,,seychelles, ,שמורת ואלה דה מאי סיישל
שמורת ואלה דה מאי | צילום: שאטרסטוק