2 חברות תעופה נוספות, וויזאייר ובלו-בירד, הודיעו על שובן לארץ

בעוד שריינאייר שוב ביטלה אתמול את כל טיסותיה לארץ עד תחילת אפריל, הלוא ששתי חברות אחרות דווקא הודיעו על שובן. בלו בירד שתטוס לאתונה החל מתחילת פברואר וענקית הלואו קוסט וויזאייר שתטוס למספר יעדים מתחילת מרץ

קים קרדשיאן ברומא
קים ברומא, וגם אתם יכולים. | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

חברת התעופה היוונית Bluebird Airways חוזרת

חברת התעופה היוונית Bluebird Airways עדכנה אתמול כי החל מה 1.2.2024 תחזור להפעיל על בסיס יומי טיסות מתל אביב לאתונה.

מחירי הטיסות יתחילו במחיר של 69 דולר לכיוון, כולל טרולי עד 7 ק"ג.

מדובר בסנונית ראשונה, לקראת הגדלת היעדים אליהם תטוס החברה מ/ אל תל אביב במהלך שנת 2024. בקיץ 2023 לחברת בלו בירד היו מבחר יעדים ביוון ומחוצה לה ביניהם מיקונוס, רודוס, כרתים, קוס, סלוניקי, פראג, בודפשט, ברצלונה, ברלין ובורגס.

לאחרונה דיווחנו כי חברת קווי חופשה, החברה, שבבעלותה גם חברת התעופה בלו בירד, רוכשת 33% מחברת התעופה הקפריסאית TUS, במקביל דווח כי TUS תחזור לטוס בקו בין תל אביב ללרנקה החל מה-25.1.

אתונה, אליה טסות כעת גם החברות הישראליות, היא יעד נהדר לחורף. מזג האוויר דומה למזג האוויר בארץ, אין עומס של תיירים, כל הטברנות והמסעדות פתוחות והאווירה שוקקת ומקומית. אתונה היא אחת היעדים שסבלה בקיץ מתיירות יתר לצד מזג אוויר קיצוני ועליית מחירים, כך שחופשת חורף בה היא פיתרון מצוין.

Athens Gc83908735 1280
האקרופוליס באתונה

 

כתבות נוספות ב-mood:

 

ענקית הלואו קוסט וויזאייר חוזרת בחודש מרץ

אמש הודיעה גם וויזאייר, באופן רשמי על חזרתה לישראל החל מה-1.3.2024 החברה תטוס בשלב הראשון ל-6 יעדים ותפעיל לכל יעד 3 טיסות שבועיות.

היעדים הינם : לונדון, רומא, קרקוב, בודפשט, בוקרשט וסופיה.

על פי הודעת החברה המחירים לבוקרשט יחלו ב-79 ש"ח לכיוון, לרומא וסופיה ב-99 ש"ח לכיוון ולבודפשט ב-119 ש"ח לכיוון. המחירים אינם כוללים טרולי והושבה.

בקרקוב עדיין קר במרץ, אבל זה בדיוק הזמן לצאת לחופשת שופינג, מלונות ספא ומסעדות בעיר שגם עלות המחייה בה לא יקרה.

גם בבודפשט עדיין קר למדי במרץ, אבל פחות מאשר אצל הפולנית. בבודפשט תוכלו להתחמם עם מרק גולאש טעים או באחד מבתי הקפה הרבים בעיר. העיר מציעה גם אתרים מקורים רבים כגון השוק הגדול, בית הכנסת היהודי, טירת בודפשט והפרלמנט וכמובן זוהי עיר המרחצאות החמים, האידאלים לחורף.

טיסה לסופיה בבולגריה תאפשר גם בילוי עירוני בבירת בולגריה (כולל אוכל טוב וזול ושופינג) וגם אופציה להגיע לסקי בבנסקו, אחד היעדים הזולים לסקי האהובים על הישראלים.

את רומא ואת לונדון אין צורך להציג למטיילים הישראלים, שתי ערים אהובות אשר מזג האוויר בן בחודש מרץ נח ואף מתחיל להיות אביבי.

מה אפשר לעשות בסופיה ובולגריה בחורף

מה אפשר לעשות בבוקרשט בחורף

ארמון הפרלמנט בבוקרשט
ארמון הפרלמנט בבוקרשט | צילום: Eugen Visan from Pixabay

 

טיסות על הנייר

צריך לקחת בחשבון שהכל בינתיים על הנייר, כי ההיסטוריה של התקופה האחרונה מלמדת שהן ריינאייר והן ויזאייר ביטלו טיסות, גם ברגע האחרון. ריינאייר לדוגמא ביטלה אתמול בצורה גורפת כמעט את כל טיסותיה לישראל עד חודש אפריל.

ההמלצה שלנו היא שבמידה ואתם מוכנים נפשית וכלכלית לאפשרות שהטיסה תתבטל (לא שילמתם מראש על מלון או על רכב או שיש לכם גם אופציה ב' לטיסה במחיר שפוי), אז תרכשו את הטיסות של וויזאייר, במידה והחברה לא תבטל אז הרווחתם טיול חורף במחיר שווה.

במידה והיא תבטל תוכלו לבחור בין שתי אופציות:

1. לקבל החזר כספי על מה ששילמתם (חשוב מאד לרכוש את הכרטיסים באתר הרשמי של חברת התעופה כדי שהכסף יוחזר במלואו).

2. לקבל זיכוי מהחברה שיאפשר לכם לשנות לתאריך אחר לאותו יעד, מה שיקנה לכם את האפשרות להזמין כרטיס ליעד מבוקש שהעלות שלו באביב או בקיץ גבוהה, במחיר הנמוך ששילמתם.

וויזאייר
וויזאייר | צילום: יחצ