אימון לפלג הגוף העליון: ידיים, כתפיים ושרירי ליבה

מאמנת הכושר לי היימליך מזמינה אתכם להצטרף אליה לאימון ביתי שעובד על פלג הגוף העליון

זמן צפייה: 02:22
הקיץ מתקרב וזה הזמן לחטב את הגוף! לי היימליך מציגה 5 תרגילים שיעזרו לכם לחטב את הידיים והכתפיים ולחזק את שרירי הליבה, שרירי הבטן העמוקים, השומרים על בריאותם של האיברים הפנימיים. התרגילים באימון:
  • ברפיז (סמוך קום)
  • פלאנק צידי על כף היד, לסירוגין
  • יד נוגעת בברך נגדית (במנח עמידת שש כשהברכיים באוויר)
  • פשיטת גב עם ידיים ישרות ("סופרמן")
  • פשיטת גב סטטית + העלאת והורדת ידיים ישרות ("Swimming")
מומלץ לבצע 10-12 חזרות מכל תרגיל ולבצע 3-4 סטים לאימונים נוספים של לי היימליך, עקבו אחריה באינסטגרם
ערוץ רשת 13, כל תוכניות הטלוויזיה, החדשות והכתבות לצפייה ישירהערוץ רשת 13, כל תוכניות הטלוויזיה, החדשות והכתבות לצפייה ישירה

            app-store-buttongoogle-play-button

            © כל הזכויות שמורות לחברת רשת מדיה בע״מ