טיפלה בבעלה המשותק במשך 6 שנים אך הוא זרק אותה מיד לאחר שהשתקם

אישה ממלזיה טיפלה בבעלה במסירות מדי יום לאחר שהשתתק כתוצאה מתאונת דרכים. 6 שנים לאחר מכן הוא השתקם לחלוטין, אך בחר להתגרש ממנה ולהתחתן עם אישה אחרת

Screenshot 2024 10 22 At 14.42
נורול סיאזואני, בנה ובעלה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

מלזיה: במשך 6 שנים טיפלה נורול סיאזואני בבעלה, שהפך למשותק מאז עבר תאונת דרכים. במהלך תקופה זו היא תיעדה ברשתות החברתיות את שגרת חייה כמטפלת של בעלה. מטלותיה היומיות כללו האכלה דרך צינור אף, החלפת חיתולים וסיוע בשיקום.

״פחדתי נורא בכל פעם שהוא השתעל״ סיפרה נורול. ״טיפלתי בו כל יום והמשפחה שלי באה לעזור מדי יום כדי שאוכל לנוח. לעיתים קרובות קניתי לבד מצרכים לילדים ולבעלי, זה היה מאוד מלחיץ״.

Screenshot 2024 10 22 At 14.42
נורול סיאזואני ובעלה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

בסופו של דבר בעלה התאושש והצליח להשתקם, אך לסיפור האהבה הזה יש סוף עצוב. ברגע שהצליח לעמוד על הרגליים וללכת בכוחות עצמו, הוא החליט להתגרש מנורול ולהתחתן עם אישה אחרת.

נורול עדכנה את העוקבים שלה בדבר הגירושין, ואף בירכה את בעלה לשעבר ואישתו החדשה. ״מזל טוב לבעלי, אני מקווה שאתה מרוצה מהאחת שבחרת״. הפוסט, שהותיר את עוקביה המסורים של נורול מאוכזבים וכועסים, נמחק מאוחר יותר.

אולי יעניין אותך גם: נמצאה גופתו של בן ה-10 שנטרף על ידי תנין

Screenshot 2024 10 22 At 14.44
נורול סיאזואני, בנה ובעלה | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

למרות תגובות המעריצים של נורול, שביקרו את בעלה לשעבר על כך שנטש אותה, נורול הגנה עליו וביקשה מעוקביה שיפסיקו להטריד את בני הזוג. ״אני רוצה להתנצל בפני בעלי לשעבר, אישתו החדשה ומשפחותיהם בנוגע לפוסט הוויראלי בפייסבוק. כל מה שקרה היה טעות שלי. הפרסום שלי בפייסבוק לא נועד לעורר לבייש או לעורר סרקזם, אלא למנוע השמצות נוספות״.