שכר "רוצחים שכירים" כדי לרצוח את משפחתה של גרושתו, אבל הם הפילו אותו בפח

גבר בן 37 מקמבודיה נעצר על ידי המשטרה לאחר ששכר רוצחים שכירים להרוג את אחיה ואחותה של גרושתו

Suspect Kambodia
ראנה שכר "רוצחים שכירים" כדי לחסל את משפחתה של גרושתו | צילום: מתוך הרשתות החברתיות

ראנה, גבר בן 37 מקמבודיה, רצה לנקום באחיה ואחותה של גרושתו. הוא וזוגתו לשעבר היו גרושים כבר שנים רבות, אך הוא רצה לנסות להתפייס איתה, והשניים אסרו עליו להיפגש איתה. לא הייתה לו ברירה אלא לשכור רוצחים שכירים שיחסלו את האחים.

הוא יצר קשר עם שני רוצחים שכירים וקבע להיפגש איתם ב-13 באוקטובר על מנת לסגור את כל הפרטים. התוכנית שהוא הגה כללה את הרציחות וגם הצתת בית ורכב.

מה שהוא לא ידע, זה ששני הרוצחים היו למעשה סוכנים סמויים של המשטרה. הם קבעו להיפגש איתו בעיר באטאמבאנג, לאחר שישיג את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה.

המשטרה עצרה אותו בבאטאמבאנג כשברשותו ארבעה מיכלי בנזין, גרזן, סכין חדה, תמונות של האח והאחות ושרטוטים של ביתם. ראנה הודה בחקירתו כי תכנן להביא לרציחתם של גיסיו לשעבר, וסיפר כי תיכנן לשלם לרוצחים 300,000 ריאל (כ-280 ש"ח) עבור כל חיסול. ראנה גם סיפר לחוקרים כי תכנן לברוח לפנום פן, בירת קמבודיה, לאחר השלמת המשימה.

אולי יעניין אותך גם: מביך: נרצחה על ידי הרוצח ששכרה כדי שיחסל את בתה

זו לא הפעם הראשונה שהוא מאיים על המשפחה. שני האחים ציינו כי מאז הגירושים הוא מטריד אותם לעיתים קרובות, ולפי הדיווחים הוא כבר הצית בעבר רכב השייך למשפחה. כעת ראנה עצור וממתין להגשת כתב האישום בעניינו.