מטריד: עובדות בבית אבות סיעודי צילמו סרטוני זימה והתעללו בקשישים ובגופות

שלוש עובדות בבית אבות באוקלהומה מואשמות בהתעללות בדיירים קשישים. הן נתפסו לאחר ששיתפו סרטוני זימה אותן צילמו לכאורה עם הדיירים 

Eldery Abuse 4
מימין לשמאל: ג'ייד וויליאמס, מקנזי בולפה, אוברי גרנטה | צילום: Guthrie Police Department

תקרית חריגה ומטרידה בבית האבות הסיעודי Golden Age Nursing שבגאת'רי, אוקלהומה: שלוש עובדות צעירות עומדות בפני אישומים חמורים של התעללות בקשישים לאחר ששיתפו תמונות וסרטונים מטרידים בהם לעגו לחולים קשישים הגרים במתקן.

על פי האישומים, ג'ייד וויליאמס ואוברי גרנטה בנות ה-21, ומקנזי בולפה בת ה-20, מואשמות כי צילמו ושיתפו תמונות וסרטונים בהם הן משפילות את החולים הקשישים וחסרי הישע. באחד הסרטונים נראה לכאורה אחד הקשישים כשהוא שוכב על מיטה מוכתמת בצואה כשהוא לבוש בחיתול. בסרטון אחר נראה קשיש שוכב עירום מהמותניים ומטה. בנוסף צולמו גם תמונות בהן נראות העובדות לועגות לקשישים.

Ga Slide3
בית האבות הסיעודי Golden Age Nursing, גאת'רי, אוקלהומה | צילום: צילום מסך

מפקד תחנת משטרת גאת'רי הרחיב וסיפר על הצילומים המזוועים שנמצאו: "כמה עובדות היו מעורבות בשליחת תמונות לא הולמות של המטופלים שלהן. מצאנו תמונות של כמה מתים. מצאנו גם כמה תמונות של החשודות משחקות בשיער הערווה".

אולי יעניין אותך גם: פוטרה המורה ששידרה סרטון אירוטי באמצע השיעור

דובר בית האבות מסר כי שלוש החשודות פוטרו וכי כל שאר העובדים עוברים בדיקות רקע והכשרה מתאימה: "בית האבות מחויב להגן על פרטיותם ובטיחותם של הדיירים והמשפחות המעורבות וימשיך לעדכן אותם בכל ההתפתחויות הקשורות לעניין זה".